پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سقوط خریدهای رئال مادرید : هیچکس آنها را نجات نمیدهد !

کد خبر : 95116  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 آبان 1398
علیرغم 509 میلیون یورو هزینه , رئال مشکلات زیادی دارد

اختصاصی بارسا نیوز - فلورنتیو پرز رئیس رئال مادرید در 3 سال گذشته مبلغ 509 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرده است اما هیچکدام موفق نبوده اند .

 

رئال مادرید 3 سال متوالی قهرمان چمپیونزلیگ شد اما آنها در 2 فصل گذشته با مشکلات زیادی مواجه بوده اند . حتی با وجود بازگشت زیدان , مشکلات برطرف نشده است . حتی هازارد و کورتوآ نیز فقط در حد نام بوده اند و هیچ خبری نیست .

 

رئال در تابستان گذشته 307 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرد که به علاوه 162 میلیون یورو خرید در فصل 2018/19 و 40 میلیون یورو خرید در فصل 2017/18 آنها در 3 سال گذشته 509 میلیون یورو هزینه کرده اند . هزینه ای که ناموفق بوده است .

 

 

رئال برابر مایورکا با نتیجه 1-0 شکست خورد و آنها صدر جدول لیگ را از دست دادند . آنها در اروپا نیز وضعیت خوبی ندارند . این مادرید دیگری چیزی نیست که بتوان روی موفقیتش شرطبندی کرد و خریدهای پرز نیز ناموفق بوده است . آنها خریدهای عالی داشته اند اما هیچکدام چیزی به تیم اضافه نکرده اند .

 

میتوان به تئو هرناندز اشاره کرد که این تیم را ترک کرده است . اتفاق مشابه در مورد دنی سبایوس افتاد که از بتیس با مبلغ 16 میلیون یورو خریداری شد اما زیدان درب های خروج را به روی او باز کرد تا رویای خود را اکنون در آرسنال پیگیری کند .

 

ماریانو دیاز به عنوان یک استعداد گلزن به این تیم بازگشت . الوارو اودریزولا نیز به این تیم آمد اما هر دو بازیکن نیمکت هستند و فرصت زیادی بدست نمی آوردند . شاید در تابستان جدا شوند .

 

براهیم دیاز که از منچسترسیتی خریداری شد نیز علارقم استعداد خوب بازی نمیکند .

 

آدری لونین این تیم را به مقصد وایادولید ترک کرد و تیبو کورتوآ و وینیسوس نیز خریداری شدند . دروازه بان بلژیکی مورد حمایت پرز است و اگرچه زیدان او را نمیخواست اما ناواس فروخته شد تا تیبو تبدیل به دروازه بان اول شود . اکنون نیز آرئولا از پاری سن ژرمن به عنوان نیمکت دروازه بان سابق چلسی جذب شده است .

 

در مورد وینیسوس احساسات متضادی وجود دارد . او زمان مربیگری سولاری بهترین ورژن خود را نمایش داد اما اکنون مشکلات زیادی دارد . هازارد و رودریگو نیز برای خط حمله خریداری شده اند اما مشکل گلزنی این تیم حل نشده است .

 

 

خریدهای تابستان

هیچ کدام از خریدهای تابستان قبل رئال موفق نشده اند . هازارد , یوونتوس , میلیاتو , مندی , رودریگو و آرئولا . به جز مهاجم بلژیکی بقیه بازیکنان نیمکت هستند . اما همان هازارد هم قانع کننده نیست و نتوانسته عملکردش در چلسی را تکرار کند . از سوی دیگر وضعیت تناسب اندام او نیز مورد انتقاد است .

 

البته رودریگو بااستعداد نشان داده اما در انتظار فرصت های بیشتری است . آرئولا نیز عملکرد خوبی داشته اما فعلا نیمکت کورتوآ محسوب میشود .

 

یوویج به عنوان یکی از آینده دارترین مهاجمان اروپا در رئال مادرید هنوز حتی شوت در چارچوب نداشته است . او در 9 بازی ( شامل 7 بازی لیگ و 2 بازی لیگ قهرمانان ) به میدان رفته اما تنها در یک بازی در ترکیب شروع بوده است .

 

رئال مادرید در حال از دست دادن صبر خود در مورد او و تمام خریدهای فلورنتینو پرز است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.