پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موریبا : رویای من بازی در نیوکمپ است ، فاتی را برادر صدا میزنم !

کد خبر : 95118  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 آبان 1398
میگویند شبیه پوگبا هستم اما اینیستا و بوسکتس الگو های من هستند

اختصاصی بارسا نیوز - موریبا یکی از سرمایه های لاماسیا است.

 

طبق گزارش موندو ، ایلایکس موریبا پدیده لاماسیا رویای حضور در تیم اول و بازی در کنار لئو مسی را در ذهن دارد. موریبا در جام جهانی زیر 17 ساله ها حضور دارد و امشب نیز باید در مقابل آرژانتین قرار بگیرند. در ادامه صحبت های موریبا را دنبال خواهیم کرد.

 

شرایط من :

احساس میکنم که باشگاه به من اعتماد دارد. هدف من حضور در تیم اول بوده و این مسئله به عملکردم در تیم های پایه بستگی دارد اما امیدوارم برای انجام این کار خوب باشم. مردم من را با پوگبا مقایسه میکنند که البته علاقه زیادی به سبک بازی او نیز دارم اما اینیستا و بوسکتس الگوی های اصلی من هستند که باعث شدند من یک هافبک شوم. من همواره در حال یاد گیری هستم.

 

اخراج والدز :

والدز شخصیت بالایی داشت و این یک اتفاق تلخ بود. به نظر من او روزی به یکی از بهترین مربی های جهان تبدیل میشود من در همین مدت کوتاهی که با او کار کردم چیز های زیادی فهمیدم ! در ادامه برای ویکتور والدز آرزوی موفقیت میکنم.

 

شرایط آنسو فاتی :

من شناخت خوبی ازش دارم و او را برادر صدا میزنم. اتفاق های خوبی براییش رخ داد و من از این بابت خیلی خوشحال هستم. هیچ شکی در مورد کیفیت آنسو وجود ندارد و من امیدوارم دقایق بیشتری برای خود نمایی پیدا کند. ما رویای آن را داریم که در کنار مسی و بوسکتس وارد نیوکمپ شویم و گل های زیادی را به ثمر برسانیم ، رویای من این است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.