پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : ادعای مسی برای ششمین توپ طلایش !

کد خبر : 95175  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 آبان 1398
متنی از : لوئیس ماسکارو نویسنده اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - در ساعات گذشته شایعه ای منتشر شده که زنگ را به صدا درآورد . روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت فرضیه برنده شدن توپ طلا توسط بازیکن پرتغالی را مطرح کرد . رسانه های مادرید ( که هنوز کریستیانو را جزوی از خود میدانند ) واکنش خاصی نشان ندادند اما نظرسنجی کردند که آیا او لایق توپ طلا است یا نه . . مصاحبه ای توسط فرانس فوتبال ( مجله ای که این جایزه را اهدا میکند ) با رونالدو انجام شده که شایعه برنده شدن بازیکن پرتغالی را ایجاد کرده است .

 

البته او شایسته نیست . زیرا فقط یک بازیکن در جهان هست که میتواند ادعای توپ طلای جدید را داشته باشد و البته آن لئو مسی است . به طور مثال , دیروز او به شش دقیقه ( مقابل وایادولید ) نیاز داشت تا به تمام سیاره ( از جمله فرانس فوتبال , مطبوعات ایتالیایی و اسپانیایی ) نشان دهد که این جایزه ( که ششمین برای او خواهد بود ) باید در دست بهترین باشد که آن کسی جز بازیکن آرژانتینی نیست .

 

در این شش دقیقه جادویی , مسی به اندازه کافی جادوی خود را نشان داد و وایادولیدی که بدنبال کسب امتیاز در نیوکمپ بود را غرق کرد . عملکرد کاپیتان بلوگرانا هرگونه تردید را برطرف کرد . او با بارسلونا به پنجمین پیروزی متوالی لالیگا و هفتمین پیروزی اگر لیگ قهرمانان را حساب کنیم , دست یافت .

 

اگرچه تیم والورده فوتبال بزرگی بازی نمیکند اما با دخالت ستاره ای مثل مسی ( که مثلا برابر وایادولید 2 گل و 2 پاس گل داد و در اوج بود ) به اندازه کافی است تا در هر مسابقه 3 امتیاز دیگر را به تیم اضافه کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.