پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به مناسبت تولد آنسو فاتی ; سالی که زندگی آنسو فاتی تغییر کرد

کد خبر : 95219  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 آبان 1398
ستاره جوان بارسلونا امروز 17 ساله شد

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا گزارش داد : اگر در تولد شانزده سالگی آنسو فاتی از او درباره اتفاقاتی که قرار است رخ دهد سوال میکردیم او حتی نمیتوانست تصورش را کند .

 

جوان ترین ستاره بارسلونا امروز 17 ساله شد . زندگی او در ماه های گذشته به طرز باورنکردنی تغییر کرده و او حالا بازیکن مهمی برای تیم اول بارسلونا است .

 

این بازیکن لاماسیا توسط ارنستو والورده معرفی شد و موضوع بحث های زیادی بوده است .

 

در جهان برخی معتقدند که او آماده رقابت در سطح بالا در بین نخبگان است و کسانی نیز هستند که اعتقاد دارند او هنوز آماده نیست و به زمان بیشتری احتیاج دارد .

 

اما اگر کسی باشد که فاتی را بیشتر از همه بشناسد بدون تردید دنیس سیلوا مربی سابق این بازیکن است . او طی سال های گذشته در چندین نوبت به فاتی تمرین داده است .

 

سیلوا درباره فاتی گفت :

او اولین بار به من که که باور نمیکند ( در تیم اول بارسلونا است ) . او گفت مثل یک رویاست . 3 ماه قبل او در رختکن یوونیل A با من صحبت میکرد .

 

این برای من یک سوپرایز بود حالا حساب کنید برای خود او و خانواده اش چطور بوده است . من هرگز چنین چیزی را ندیدم و این جهش بسیار بزرگی برای او است .

 

سیلوا به کار بزرگی که فاتی انجام داد اشاره کرد :

فکر نمیکنم هیچ بازیکن 16 ساله ای آماده حضور در تیم اول باشد . اما اگر کسی باشد که بتواند مانند یک بازیکن بزرگسال کار کند بدون شک آنسو است . او میخواهد جهان را بهتر بشناسد . او پسر باهوشی است . او میخواهد فوتبالیست شود اما نمیخواهد تحصیلات را رها کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.