پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مجازات های والورده

کد خبر : 95260  |  زمان ارسال : جمعه 10 آبان 1398
یادداشتی از لوئیس رگاس - سایت کوله مانیا

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده در 2 فصل اول خود در باشگاه بارسلونا به سلسله مراتب بازیکنان خود احترام میگذاشت . در بازی های مهم , بازیکنانی که سابقه بیشتری داشتند بازی میکردند اما شکست مقابل لیورپول و سپس مقابل والنسیا در فینال کوپا دل ری این سرمربی را به شدت تحت تاثیر قرار داد زیرا او قربانی محافظه کاری اش در مدیریت گروه شده بود .

 

در ژوئن گذشته , فضای اضطراب ایجاد شد و ادامه حضور مربی با تهدید مواجه شد اما حمایت مسی و رختکن از مربی وزنه سنگینی بود . بارتومئو به سختی توانست از این فشارها عبور کند و به والورده فرصت دیگری دارد . خواسته او از ارنستو این بود که شجاع تر باشد .

 

والورده مربی باشگاه یک فرد عمل گرا است . اون توجهی به سر و صداها ندارد و خودش هم سر و صدایی ایجاد نمیکند . در تابستان او میتوانست از خستگی دو تور پیش فصل شکایت کند اما اینکار را نکرد . او تصمیم گرفت بهترین راه حل را برای هر شرایطی پیدا کند و پس از شکست مقابل گراندا موج منفی به راه افتاد که آن را نیز تحمل کرد .

 

بارسلونا در اواخر سپتامبر تنها 9 امتیاز کسب کرده بود و وضعیت خوبی نداشت . اما والورده بدنبال راه حل های معجزه آسای عجیب نبود . او به همکاری با سوارز و دی یونگ ادامه داد  و به همین اندازه منتظر شنیدن بازگشت مسی بود زیرا میدانست که همه چیز در نهایت خوب پیش خواهد رفت .

 

آرام در تنش ها . ارنستو به انقلاب خاص خود ادامه داده است . امروز هرکسی که شایسته تر باشد در ترکیب بازی میکند و مربی پیام های خود را از طریق لیست بازی ها و مهم تر ترکیب بازی ها ارسال میکند . شاید جالب باشد و یا نباشد اما مربی در آخرین بازی گریزمان و آرتور ملو را از ترکیب اصلی خط زد . شاید به این دلیل که گریزمان برای تماشای بازی NBA به آمریکا سفر کرد و آرتور با اسکوتر برقی که وسیله خطرناکی است در خیابان های بارسلونا حرکت میکرد .

 

والورده مردی خوش رفتار است و بدون بالا بردن صدای خود بازیکنان را مجازات یا در آنها ایجاد انگیزه میکند . چه کسی باید از آلنا ناامیدتر باشد که پس از اولین بازی مقابل بیلبائو از رقابت ناپدید شد . خیلی سخت است که باور کنیم غیبت طولانی او به دلایل صرفا ورزشی است . علت هرچه بوده مجازات او در هر صورت سخت است . شاید به این دلیل که اشتباه بزرگی مرتکب شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.