پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بدترین شروع بارسلونا در لالیگا در 15 سال گذشته !

کد خبر : 95319  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 آبان 1398
بارسلونا از 18 امتیاز ممکن در خارج از خانه تنها 7 امتیاز کسب کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا شروع بدی نسبت به فصل های قبلی در لالیگا دارد به طوری که در یازده مسابقه فصل جدید کمترین میزان امتیاز در 15 سال اخیر را کسب کرده است .

 

در حال حاضر تیم ارنستو والورده تنها 22 امتیاز کسب کرده که مشابه عملکرد تیم تحت هدایت رایکارد در فصل 2005/06 است . بدترین عملکرد پس از آن نیز مربوط به فصل 2007/08 بود که بارسلونا در 11 هفته تنها 24 امتیاز گرفته بود .

 

علیرغم شکست اخیر بارسلونا مقابل لوانته اما تیم همچنان صدرنشین لالیگا است که بیشتر علت آن نتایج ضعیف سایر رقیبان است . به طوری که بازی این هفته اتلتیکو مادرید برابر سویا با نتیجه 1-1 مساوی شد . رئال برابر بتیس به تساوی بدون گل رسید . گرانادا از سوسیداد با نتیجه 2-1 باخت .

 

بنابراین اکنون بارسلونا به همراه رئال مادرید و سوسیداد از نظر امتیازی برابر هستند اما تیم والورده به لطف گل های زده بیشتر در صدر قرار گرفته است .

 

رکورد منفی دیگر

همچنین موندو دپورتیوو رکورد منفی دیگری را در لالیگا یادآوری کرد . بارسلونا در فصل جدید تنها با وجود انجام 11 بازی , 3 شکست را تجربه کرده که این از فصل 2002/03 تحت هدایت فن خال بی سابقه است . همچنین لازم به ذکر است که هر 3 شکست در دیدارهای خارج از خانه ثبت شده که آمار مشابه توسط همین سرمربی هلندی در فصل 2002/03

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.