پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نلسون سمدو : بازی مهمی مقابل اسلاویا پراگ داریم . همه میدانیم باید بهتر شویم

کد خبر : 95326  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 آبان 1398
طبق روال سمدو اول صحبت میکند

امروز از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران ارنستو والورده و نلسون سمدو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی لیگ قهرمانان مقابل اسلاویا پراگ شرکت میکنند .

 


 اهمیت بازی با اسلاویا پراگ صحبت کرد :

مسابقه بسیار مهمی است زیرا رقیبان در جدول به ما نزدیک هستند . میخواهیم برنده شویم و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد . هرچند انتظار داریم بازی پیچیده ای باشد . بازی در نیوکمپ است و مطمئنا میتوانیم بازی خوبی داشته باشیم .

 

او با توجه به شکست برابر لوانته افزود :

فکر میکنم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم اما در لیگ قهرمانان یک تساوی و 2 برد کسب کرده ایم . ما به 7 پیروزی متوالی هم رسیدیم . اکنون در صدر جدول لالیگا و لیگ قهرمانان هستیم که بد نیست اما واضح است که باید بهتر شویم .

 

شانس قهرمانی در تمام رقابت ها هستیم :

لیگ قهرمانان رقابت بسیار سختی است اما ما بارسلونا هستیم و برای تمام رقابت ها شانس قهرمانی محسوب میشویم . ما میخواهیم برنده همه چیز شویم . اما برای بُرد باید پیشرفت کنیم و بهتر بازی کنیم . باید تلاش کنیم بهتر شویم .

 

فردا در سمت چپ جای آلبا بازی میکنید ؟

کاری که از من خواسته شود را انجام میدهم . تصمیم با مربی است . سعی میکنم با تمام توان کار کنم و سعی میکنم برای پیروزی از هیچ تلاشی دریغ نکنم .

 

او درباره پست بازی خود در مقابل اسلاویا همچنین گفت :

تمام بازی ها با هم فرق میکنند و این ربطی به سمت چپ یا راست بازی کردن ندارد . ما در دو بازی که سمت چپ بودم خوب عمل کردیم اما آنها دو بازی خوب بودند اما قرار نیست در تمام بازی ها اینگونه باشد .

 

چرا نتایج در خانه و خارج از خانه فرق میکند :

ما در خانه بسیار قوی هستیم و فکر میکنم بهتر هم بازی میکنیم . در خارج از خانه پیچیده تر است زیرا رقبا برای پیروزی تلاش بیشتری میکنند و آنها پیچیده تر رفتار میکنند اما اگر بتوانیم شیوه بازی را بهتر کنیم فکر میکنم بتوانیم در خارج از خانه هم به پیروزی برسیم .

 

باید پیروز شویم :

ما خوب هستیم . بازی با لوانته را بررسی کردیم و قصد داریم از بازی با لوانته برای رفع مشکلات استفاده کنیم و سعی خواهیم کرد تا بهتر شویم . میدانیم که پیروزی در بازی فردا یک قدم بزرگ در لیگ قهرمانان برای ما خواهد بود و فکر میکنم این قدم را برخواهیم داشت . فردا پاسخ مشخص میشود .

 

بازیکنان چه میکنند ؟

همه میدانیم که نیاز به پیشرفت داریم . لازم نیست بگوییم زیرا همه چنین احساسی دارند و ما احساس میکنیم که میتوانیم بیشتر از این باشیم .

 

این دو بازی بسیار سنگین بود ( لیورپول و رم ) . یاد گرفتیم که اشتباهات را درست کنیم . 15 الی 20 دقیقه پیچیده در نیمه دوم داشتیم . سعی کردیم به گل ها واکنش نشان دهیم اما موفق نبودیم . اکنون به اسلاویا فکر میکنیم .

 

ما باید بدانیم که تیم های مقابل هم وجود دارند . آنها هم خوب هستند و بازیکنان خوبی دارند . آنها از نظر تهاجمی خوب هستند . تمام تیم ها مقابل بارسلونا با انرژی بیشتری بازی میکنند . ما یک مشکل کلی داریم و مطمئنا با هم میتوانیم آن را حل کنیم . همه بدنبال پیدا کردن راه حل برای اصلاح اشتباهات و بهبود نتایج و بهبود شیوه بازی هستیم .

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.