سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : همیشه بعد از هر شکست مردم مربی را مقصر میدانند

کد خبر : 95327  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 آبان 1398
کنفرانس والورده پیش از دیدار با اسلاویا پراگ

کنفرانس مطبوعاتی والورده به پایان رسید . امیدواریم که بعداظهر خوبی داشته باشید و اینکه دوباره شما را اینجا ببینیم .

 

والورده درباره بازی با اسلاویا پراگ گفت :

ما باید ببینیم که رقیب کدام تیم است . رقیبان همیشه مقابل بارسلونا خوب بازی میکنند و تمایل بیشتری برای پیروزی نشان میدهند . فکر میکنم مطمئنا این یک مشکل کلی است و ما باید آن را حل کنیم . ما باید راهی برای اصلاح اشتباهات و بهبود بازی پیدا کنیم . اسلاویا مقابل دورتموند بازی بزرگی انجام داد و ما همچین انتظار چنین بازی مقابل بارسلونا را داریم . تلاش میکنیم زود به گل برسیم .

 

باخت به لوانته :

 درست است که در خارج از خانه خیلی خوب نبودیم اما این هفته پس از 3 بازی مقابل اسلاویا پراگ , ایبار و ختافه باختیم ... همچنین ما در چند دقیقه 3 گل خوردیم . چیزی که باعث تعجب است چگونه شکست است . من به فوتبال نگاه میکنم و مسائل روحی را در نظر نمیگیرم .

 

مربی مسئول است :

مسئولیت با مربی است . میدانیم که چطور است و مربی مسئول تیم و گروه است و وقتی در بازی شکست میخوردید همیشه نگاه ها به مربی است . ما خیلی راحت باختیم درحالی که میتوانستیم با فشارها مقابله کنیم . ما در حمله هم خوب نبودیم .

 

 

دمبله ؟

باید همیشه برای کسب جایگاه در ترکیب رقابت کنند و سعی کنند تا جایگاه خود را حفظ کنند و این برای فاتی , لوئیس سوارز , ریزمان و پیکه هم اتفاق میوفتد  و برای دمبله هم رخ میدهد . باید سعی کنند هر وقت به آنها بازی داده میشود خوب باشند تا جایگاه از آنها گرفته نشود .

 

سوارز ؟

مصدومیت او شدید نیست . نمیدانم چه زمانی به بازی برمیگردد اما فکر نمیکنم فردا بازی کند . شاید در بازی شنبه آینده او را ببینیم .

 


خارج از خانه :

میدانم که دوباره به مسیر پیروزی باز میگردیم . ما یکبار آن را تغییر دادیم و دوباره هم میتوانیم . خواهیم دید در ادامه بازی های خارج از خانه یک سنگ در مسیر ماست یا نه .

 

دی یونگ ؟

دی یونگ هنوز در حال هماهنگی با تیم است اما با این حال چیزهای زیادی به تیم میدهد و از نظر جسمی قوی است و در کارهای دفاعی نیز خوب است .

 

صدرنشینی در گروه ؟

این سوال را باید بعد از بازی برگشت مقابل اینتر میلان پرسید .

 

گریزمان ؟

او باید کارهای تهاجمی را هم مثل دفاعی انجام دهد اما دومی را هم ترک نکند . او برای تیم کارهای شگفت انگیزی انجام میدهد . اما گلزنی به پیشبُرد تیم کمک میکند و امیدواریم که او اینکار را بیشتر انجام دهد .

 

خروج ریکی در زمستان ؟

اینها مسائل داخلی باشگاه است . واقعا زیاد درباره اش نمیدانم زیرا زمان زیادی باقی مانده . ما در خط هافبک بازیکنان زیادی داریم . ریکی پویچ بسیار بااستعداد است و مشخص است که بازی خواهد کرد اما زمان آن را نمیدانم . او در بازی هایی که برای ما انجام داده یا برای تیم B بازی کرده عملکرد خوبی داشته است .

 

تقویم ؟

خوب است . در لالیگا وضعیت هیچی پیچیده است زیرا رده اول , دوم و سوم و چهارم و ... نزدیک هستند .

 

فشارها :

روشن است که وقتی میبازید تحت فشار بیشتری قرار میگیرد . میدانیم شکست در تیم ما چه معنای دارد . همیشه اینجا بزرگنمایی صورت میگیرد . فکر میکنم این البته خوب است و باعث میشود واکنش نشان دهیم . حتی وقتی هم برنده میشویم و بازی انجام میدهیم که خوب نبوده از ما انتقاد میشود . ما معمولا خوب واکنش نشان میدهیم و امیدوارم فردا هم همینطور باشد .

 

انتقادات ؟

وضعیت جدیدی نیست . ما باشگاهی با برند جهانی هستیم و ما موظف هستیم برای باشگاه بهترین کار را انجام دهیم و بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه بگیریم تا مردم خوشحال شوند .

 

او افزود :

فشار روی ما بیشتر است و شکست ها به ما بیشتر فشار می آورند . ما موظف هستیم هرکاری انجام دهیم تا از شکست جلوگیری شود اما باید به رقیب هم احترام گذاشت زیرا اسلاویا تیم بزرگی است .

 

#کامنت_بدون_توهین - لطفا رعایت کنید

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.