پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دو روی یک سکه در یک شب : والورده - اریک تن هاگ !

کد خبر : 95394  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 آبان 1398
آژاکس مقابل چلسی به مدت 25 دقیقه 9 نفره بود اما آنها طی این مدت 3 شوت در چارچوب داشتند که موقعیت های جدی چلسی نیز تقریبا برابر بود .

اختصاصی بارسا نیوز - به نظر میرسد اریک تن هاگ سرمربی آژاکس یک مربی تاکتیکی است . اگرچه تیم او مقابل چلسی کامبک خورد اما باید شرایط بازی را در نظر گرفت . چلسی 2 پنالتی زد و همچنین 2 مدافع مرکزی آژاکس اخراج شدند و شرایط کاملا به سود چلسی پیش رفت .

 

در بازی دیشب چلسی و آژاکس از دور برگشت مرحله گروهی , آژاکس با وجود اخراج 2 مدافع مرکزی خود به حملات مقابل چلسی ادامه داد .

 

والتمن و دالی بلیند در دقایق 68 و 69 اخراج شدند و تیم هلندی 25 دقیقه آینده را 9 نفره به بازی ادامه داد . آنها طی این 25 دقیقه 2 گل دریافت کردند اما چند فرصت گلزنی هم ایجاد کرد . این در حالی است که 11 مرد چلسی طی همین مدت تعداد مشابهی شوت در چارچوب داشتند .

 

در همین حال بارسلونا در همین شب با 11 بازیکن مقابل اسلاویا پراگ تنها 6 شوت در چارچوب داشت که برای 3 امتیاز بازی کافی نبود . بارسلونا عملکرد ضعیفی مقابل تیم نه چندان مطرح اسلاویا پراگ از نظر تهاجمی داشت .

 

 اریک تن هاگ به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی با والورده در نظر گرفته شده است اما اخیرا او این شایعات را تکذیب کرده و گفته اتصال قوی با آژاکس دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.