پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آتش دیگری در نیوکمپ : " مسی با گریزمان صحبت نمیکند "

کد خبر : 95472  |  زمان ارسال : شنبه 18 آبان 1398
اختلاف مسی و گریزمان کم کم غیر قابل انکار میشود

اختصاصی بارسا نیوز - آب های درون باشگاه در تلاطم است . بازی بد , سوء تفاهم بین بازیکنان و هیزمی که از سوی رسانه ها زیر آتش گذاشته میشود و بر شعله ها می افزاید .

 

تصویری که از بارسلونا مقابل اسلاویا پراگ به نمایش گذاشته شد تاسف بار بود . سوت هایی علیه بازیکنان زده شد و بحث هایی که پس از بازی شکل گرفت . صحبت های دروغ دروازه بان اسلاویا که مانند توپ صدا کرد . میگویند دروغ نیمی از جهان را طی میکند درحالی که حقیقت هنوز در حال بستن بند کفش های خود است .

 

مسی تا جلوی دروازه اسلاویا توپ را هدایت کرد . ضد حمله ای که ستاره روزاریویی آغاز کرد هرچند شوت او گل نشد . گزینه خوب دیگر دادن پاس به گریزمان بود که در موقعیت خوبی قرار داشت . با این حال لئو ترجیح داد شانس خودش را امتحان کند , یکی از معدود شانس هایی که بارسلونا در بازی داشت .

 

 

رسانه ها بعد از بازی که مساوی شد ( البته طعم شکست میداد ) جزئیات تازه ای را مطرح میکنند . اینکه بازیکنان بارسلونا از ورود گریزمان استقبال نمیکردند مساله پنهانی نیست . واقعیت این است که بسیاری از بازیکنان از انتقال آنتوان خوشحال نشدند . گریزی در تابستان قبل از طریق یک ویدیو به هواداران و باشگاه بی احترامی کرد و احساسات درون رختکن قابل درک است .

 

عدم هماهنگی بین این دو مهاجم باعث شده تا خوزه آلوارز از ال چرینگیتو حالا ادعای جدیدی را مطرح کند . او گفت " مسی با گریزمان صحبت نمیکند " .

 

 

رابطه بد مسی با گریزمان چه راست باشد و چه دروغ , شرایطی که برای این بازیکن ایجاد شده شاید در نهایت او را در همان مسیر کوتینیو هدایت کند . هر دو با اشتیاق زیادی به نیوکمپ آمدند اما شرایط خوب پیش نرفت . ارواح ناامیدی کوتینیو اکنون روی گریزمان سایه انداخته است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.