پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیگ برتر برای گواردیولا در آنفیلد پیچیده شد

کد خبر : 95552  |  زمان ارسال : یکشنبه 19 آبان 1398
پپ مدعی 2 پنالتی گرفته نشده است

اختصاصی بارسا نیوز - زنگ خطر برای منچستر سیتی زده شده است . امروز یکشنبه یک بازی بسیار مهم ( در حد فینال ) در آنفیلد برگزار شد . جدیدترین کلاسیکو فوتبال انگلیسی . سیتی در این بازی مهم برابر لیورپول کلوپ قرار گرفت که با اختلاف در صدر جدول بود .

 

 

بازی که به شدت جنجالی شد و تا دقیقه 51 با نتیجه 3-0 به سود لیورپول در جریان بود و منچسترسیتی گواردیولا تنها توانست یکی از گل ها را توسط سیلوا دقیقه 78 جبران کند .

 

فابینیو , صلاح و مانه گلزنان لیورپول بودند و شرایط را برای قهرمانی قرمزها راحت تر کردند . آنها با 12 بازی در لیگ جزیره 34 امتیازی هستند و فقط 2 امتیاز از دست داده اند . تیم پپ گواردیولا با 25 امتیاز در رده چهارم است و با صدر 9 امتیاز فاصله دارد .

 

جنجالی

این بازی جنبه های دیگری نیز داشت و آن داوری بود . یک نمونه از جنجال در دقیقه 7 وجود داشت جایی که توپ در محوطه با دست آرنولد برخورد کرد اما داور بدون بررسی از طریق VAR دستور به ادامه بازی داد . جنجال ها ادامه یافت زیرا در ادامه لیورپول گل اول را توسط فابینیو به ثمر رساند .

 

اعتراض ها به عدم استفاده از VAR هم تصمیم داوری را تغییر نداد . هر اتفاقی در زمین رخ میداد بحث بین کلوپ , گواردیولا و داور چهارم بود . یک اتفاق معمولی در انگلیس !

 

دقیقه 82 اما اوج عصبانیت بود . پپ مدعی پنالتی در محوطه جریمه قرمز ها بود . تنها گزینه ای بود که میتوانست سیتی را به کامبک نزدیک کند زیرا این بازی برایشان پیچیده و دشوار بود . اما شانس نداشت . فصل برای سیتی طولانی و دشوار خواهد بود .

 

 

سال پیچیده

شاید سرمربی کاتالان نتواند برای سومین فصل متوالی جام قهرمانی را بلند کند . آنها 9 امتیاز با صدر فاصله دارند و لیورپول کلوپ هم غیر قابل نفوذ است . آنها نمیخواهند پس از بیش از 30 سال عدم قهرمانی در جزیره این فرصت استثنایی را از دست بدهند .بازی امروز هر چه بود لیورپول گام بزرگی برداشت و کار رقیب را بسیار پیچیده کرد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.