سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

" لیونل مسی برنده توپ طلا میشود اما سادیو مانه هم سزاور این جایزه است "

کد خبر : 95576  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 آبان 1398
مصاحبه ژرژ وه آ با مجله معروف Onze Mondial

اختصاصی بارسا نیوز - از ژرژ وه‌آ سیاستمدار و بازیکن سابق فوتبال آفریقایی درباره توپ طلا سوال شد . او به شدت معتقد است که سادیو مانه مهاجم لیورپول شانس برنده شدن این جایزه را دارد و میتواند تبدیل به دومین بازیکن آفریقایی برنده این جایزه شود .

 

با این حال او معتقد است لیونل مسی شانس بالاتری برای کسب این جایزه دارد .

 

او در یک مقاله نوشت :

برای توپ طلا ما اوبامیانگ , محمد صلاح , سادیو مانه , ولیبالی و ریاض محرز را داریم . بازیکنان آفریقایی در یوونتوس و منچسترسیتی هم حضور دارند . تمام باشگاه های بزرگ آفریقایی دارند . مانه و صلاح قطعا به خاطر قهرمانی در اروپا نسبت به بقیه با اینکه احترام زیادی برایشان قائل هستم شانس بیشتری دارند . آفریقا آنقدر شگفت انگیز و دارای استعداد است که نمیشود تصورش را کرد .

 

قرار است ( برنده توپ طلا ) لیونل مسی باشد ( با خنده ) . از بین 5 بازیکن آفریقایی که نام بردم هیچمدام بهتر از او نبودند یا سال بهتری را رقم نزده اند . او برنده کفش طلا , قهرمان لالیگا  , بهترین پاسور و بهترین گلزن شد . باید واقع بین باشید .

 

اما با این حال من هنوز شانس برای سادیو مانه قائل هستم . امیدوارم که ( نظرم درباره مسی ) اشتباه باشد چون واقعا دوست دارم برعکس آن اتفاق بیوفتد ( مانه برنده شود ) . فکر میکنم اینکه بازیکنان آفریقایی در سال های اخیر برنده نشده اند طبیعی نیست . امسال سادیو مانه مثل محمد صلاح یک سال فوق العاده داشته است . به نظرم سال گذشته میتوانست برنده شود . ( منظور صلاح ) . شاید مانه در دسامبر باشد . اگر به بازیکنان آفریقایی به خاطر عملکردشان پاداش ندهیم قرار است چه موقع اینکار انجام شود ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.