پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اوزه‌ بیو : شما باید همچنان به والورده اعتماد کنید

کد خبر : 95645  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 آبان 1398
با والورده میتوان برای تمام جام ها جنگید

اختصاصی بارسا نیوز - اوزه‌بیو ساکریستن در مصاحبه با اسپورتس کوپه از عملکرد ارنستو والورده در بارسلونا دفاع کرد . این اسطوره بارسلونا معتقد است که هنوز میتوان به والورده به خاطر عملکردش در 2 فصل اول اعتماد کرد .

 

او گفت :

کار او در 2 فصل گذشته بسیار خوب بوده و او با شرایط خاص و رختکن هم خوب کنار آمده است . شما باید باور داشته باشید که به آرامی تمام جزئیات کوچک بهتر میشود . در تابستان در تمام خطوط ترکیب تغییراتی ایجاد شد و والورده باید تعادل را بین دفاع و حمله برقرار کند . تیم هنوز خطرناک است اما از نظر دفاعی باید چیزهایی اصلاح شود . او یک گزینه عالی است و بارسلونا به لطف او میتواند آرزوی تمام جام ها را داشته باشد و فصل را به خوبی به اتمام برساند .

 

او افزود :

مسی همیشه بازیکن مهمی بوده و محور تیم است و موفقیت به این بستگی دارد که همه چیز چگونه به او میرسد . فکر میکنم در تمام فصل های گذشته اینطور بوده است و فرم خوب لئو به کسب نتیجه کمک میکند . حالا تیم نیاز دارد تا بالانس شود و بتواند با رقبای بزرگ اروپایی مقابله و برتری خودش در خط حمله را به آنها تحمیل کند .

 

این بازیکن سابق بارسلونا در مورد دی یونگ گفت :

او برای حال و آینده است . باید تمام بازیکنان در هر خط با هم هماهنگ شوند تا گروه در سطح ثابت بازی کند .

 

گریزمان ؟

ارنستو تصمیم گرفته تا به گریزمان در موقعیت متفاوتی در حمله بازی دهد . او عادت ندارد اما موقعیت او مشابه زمان حضورش در سوسیداد است . باید به او فرصت داد . مهارت های او غیرقابل انکار است و او باید جایگاه خودش را پیدا کند .

 

گفتنی است بارسلونا در فصل اول والورده قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شد و در لیگ قهرمانان تا مرحله 1/4 نهایی پیش رفت . در فصل دوم مربیگری ارنستو نیز بارسلونا قهرمان لالیگا شد و به فینال کوپا دل ری رسید و در لیگ قهرمانان نیز پس از 4 سال به نیمه نهایی راه یافت و حتی میتوانست به فینال برسد .

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.