پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز : مسی به رشد شخصیت من کمک زیادی کرد

کد خبر : 95711  |  زمان ارسال : جمعه 24 آبان 1398
انریکه از مهم ترین مربیان من بود ، او شخصی وفا دار است

اختصاصی بارسا نیوز - سوارز در مورد رابطه اش با مسی صحبت کرد.

 

طبق گزارش اسپورت ، لوئیز سوارز مهاجم نوک بارسلونا در صحبت های خود در مورد تاثیر مسی روی حضور و پیشرفتش در بارسلونا صحبت کرد.

 

مسی :

لئو به من در رشد شخصیتم کمک زیادی کرد ، هنگامی که برای کسب کفش طلا در حال رقابت بودم مسی کمک زیادی به من کرد و در مقابل ایبار نیز یک پنالتی به من هدیه کرد. همه آگاه هستند که مسی بهترینه و این چیزی است که همیشه آن را نشان میدهد.

 

تقویم پیش رو :

یک ماه بسیار سخت و جذاب در حال نزدیک شدن است ، الکلاسیکو دیداری است که بازیکنان و مردم به من علاقه زیادی دارند ، شما باید همیشه از لحاظ جسمی و روحی آماده باشید قطعا نمیشود در تمام بازی ها به پیروزی رسید اما امیدوارم که با حمایت هواداران بر تمام بازی ها غلبه کنیم. ما در شروع لیگ کار سختی داشتیم امتیاز هایی از دست دادیم که در فصول اخیر رخ نداده بود اما این برای سایر تیم ها نیز رخ میدهد.

 

چهارمین گلزن تاریخ باشگاه :

یک یک افتخار بزرگ است که جزء 5 گلزن برتر بهترین باشگاه جهان هستم ، باشگاهی که سابقه ای بسیار طولانی دارد. وقتی راهی بارسلونا شدم رویایم به حقیقت پیوست و میخواستم از بازی در کنار هم تیمی هایم لذت ببرم اما هیچوقت فکر نمیکردم به این مرحله برسم.

 

تاثیر لویئز انریکه :

او به دلیل شخصیت و تحوه تمرین دادنش یکی از مهمترین مربیان حرفه ای من بوده است. انریکه یک شخص و یک مربی وفا دار است و بعد از اتفاق های تلخ جام جهانی به من اطمینان داد که بارسایی بشم. من گلم را به خانواده انریکه تقدیم کرد این کمترین کاری بود که میتوانستم انجام بدم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.