پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حاشیه جدید نیمار در پاری سن ژرمن : مانند رونالدو رفتار کرد !

کد خبر : 95769  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 آذر 1398
با حواشی جدید شاید نیمار به مسیر خروج نزدیک تر شود

اختصاصی بارسا نیوز - نیمار جونیور پس از بهبود مصدومیت خود روز گذشته در ترکیب پاری سن ژرمن به میدان رفت . نیمار که اخیرا  تلاش کرده تا رابطه اش با هواداران باشگاه فرانسوی را با توجه به درخواست خروجش در تابستان گذشته برای پیوستن به بارسلونا از نو بسازد در این کار موفق نیست .

 

نیمار در جریان بازی با لیل اوضاع خوبی نداشت زیرا دائما علیه او توسط هواداران پاری سن ژرمن سوت زده میشد . از طرفی او نتوانست تاثیرگذاری اش را در بازی نشان دهد و در هیچکدام از 2 گل تیمش نقش نداشت .

 

در نهایت توماس توخل تصمیم گرفت نیمار را در دقیقه 64 تعویض کند که این باعث ناراحتی نیمار شد و این ستاره برزیلی بدون اینکه برای هواداران داخل استادیوم یا هم تیمی هایش دست تکان دهد زمین را ترک کرد . از طرفی او باید روی نیمکت مینشست اما مستقیما به رختکن رفت و 25 دقیقه آنجا ماند اما بعد از بازی برای حمایت از هم تیمی هایش آنجا نبود .

 

توخل در واکنش به این آن را جدی نداست :

خیلی از بازیکنان مستقیما به رختکن میروند . من متوجه موضوع نشدم زیرا تمرکز من روی تغییر تاکتیک بود و او را به همین دلیل ندیدم . باید در این مورد صحبت کنیم .

 

گفتنی است اخیرا نیمار دوباره به بارسلونا لینک شده است و دیوید والدرناس که قبلا مذاکرات بارسلونا برای این بازیکن را فاش کرده بود یکبار دیگر از انتقال او اینبار در ژانویه به نیوکمپ خبر داده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.