پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمور , مدیر بارسلونا : گریزمان رابطه خوبی با مسی و سوارز دارد . با این پیروزی فشار از روی تیم برداشته شد

کد خبر : 95906  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 آذر 1398
گیلرمو آمور از شرایط راضی است

اختصاصی بارسا نیوز - گیلرمو آمور مدیر روابط عمومی باشگاه بارسلونا پس از پیروزی مقابل دورتموند و قطعی شدن صعود بارسلونا به مرحله 1/8 نهایی گفت که از شرایط راضی است .

 

او گفت :

به جز یک ربع بقیه بازی را کنترل کردیم و بر بازی تسلط داشتیم و فرصت های گلزنی بیشتری ایجاد کردیم . شرایط خوب به نظر میرسد و حالا میتوانیم با آرامش بیشتری مقابل اینتر میلان بازی کنیم . اکنون تمرکز ما روی بازی با اتلتیکو مادرید است .

 

مسی ؟

او فوق العاده بود و باید بابت عملکردش در 700 بازی و نگرش او در این بازی به وی تبریک بگوییم . او هنوز بازی های زیادی در بارسلونا دارد . از نظر جسمانی و ذهنی خوب و قوی است . خواهیم دید آیا توپ طلا که سزاوارش است به او مرسد ( یا نه ) . امروز عالی بود و 2 پاس گل داد و یک گل زد . روابط او با سوارز در زمین عالی است و آنها با هم گل و پاس گل دادند .

 

گریزمان ؟

این گل برای گریزمان مهم بود و او فرصت دیگری هم داشت و از این شرایط خوشحالم . او با مسی و سوارز هم داخل زمین و هم خارج از زمین رابطه بسیار خوبی دارد و نمیدانم این شایعات از کجاست . آنها هم تیمی هستند و با هم کار میکنند .

 

مصدومیت دمبله ؟

مصدومیت خیلی بدی بود و او لحظات سختی را سپری میکند . او جوان است و موفق خواهد شد . امیدواریم نتیجه تست های پزشکی با خبرهای خوبی همراه باشد و مصدومیت جدی نباشد . برای او متاسفم . چنین چیزی میتواند ناامیدکننده باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.