پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بررسی موضوع تمام 8 قسمت مستند بارسلونا با نام " روز مسابقه "

کد خبر : 95942  |  زمان ارسال : جمعه 8 آذر 1398
منبع : سایت رسمی باشگاه بارسلونا

اختصاصی بارسا نیوز - قرار است به زودی مستندی 8 قسمتی توسط بارسلونا با همکاری راکوتن منتشر شود . قسمت اول این مستند طبق اعلام قبلی در تاریخ 29 نوامبر ( امروز ) منتشر خواهد شد که به بررسی اتفاقات روزمره تیم اول بارسلونا می پردازد .

 

این مستند از امروز 29 نوامبر از طریق تلویزیون راکوتن در اروپا و ژاپن پخش میشود و به زودی به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت .

 

قسمت اول : یک فوتبال کلاسیک


در تاریخ 28 اکتبر 2018 , بارسلونا در نیوکمپ میزبان رئال مادرید بود و موفق به پیروزی 5-1 شد که در این بازی لوئیس سوارز هتریک کرد . در این قسمت همچنین زندگی خانوادگی مهاجم اروگوئه ای و توضیحات پیکه از تجربه خود از رقابت دو باشگاه را خواهیم شنید .

 

قسمت دوم : قلمرو دشمن


تنها چند هفته پس از پیروزی الکلاسیکوی لالیگایی ( که اشاره کردیم ) , قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری برگزار شد و بارسلونا دوباره مقابل رئال مادرید قرار گرفت . اینبار 2 بازی که دیدار رفت با تساوی 1-1 به پایان رسید و مالکوم تک گل بارسلونا در برنابئو را به ثمر رساند . تراشتگن در آن بازی یک قهرمان بود . دروازه بان آلمانی در این قسمت توضیحاتی ارائه خواهد کرد .

 

قسمت سوم : نفرین


در فصل های اخیر بارسلونا در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان حذف شده است . آنها باید در سال 2018 در این مرحله بر یک بشگاه تاریخی غلبه میکردند و مقابل منچستریونایتد قرار میگرفتند تا بتوانند به نیمه نهایی برسند . در این قسمت جرارد پیکه را میبینیم که به خانه ای رفته که در دوران جوانی آنجا زندگی میکرد و همچنین کلمنت لنگله را خواهیم دید که چند ماه قبل از آن خریداری شده و اکنون بازیکن ثابت ترکیب است . این دو در موفقیت در اولدترافورد بسیار مهم بودند .

 

قسمت چهارم : همسایه ها


دربی مقابل اسپانیول همیشه خاص است و ارنستو والورده نیز این را خوب میداند . زمانی او برای همسایه بارسلونا یعنی اسپانیول بازی میکرد و علاقه زیادی هم به عکاسی پیدا کرد . یکی دیگر از بازیکنان بارسلونا فیلیپه کوتینیو است که در قسمت چهارم نقش مهمی دارد .

 

قسمت پنجم : امتیاز بازی


با ورود به ماه آوریل 2018 بارسلونا همچنان در صدر جدول لالیگا بود اما آخرین چالش برای فاصله گرفتن از اتلتیکومادرید که امتیاز نزدیکی نیز با بارسلونا داشت بازی خانگی مقابل این تیم بود . این بازی در نهایت نیز در کسب هشتمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا طی 11 سال اخیر نقش مهمی داشت . در این قسمت مسی و سوارز نقش مهمی دارند .

 

قسمت ششم : شب اروپا


در آستانه بازی بزرگی در لیگ قهرمانان بودیم . مرحله نیمه نهایی بین بارسلونا و لیورپول که به معنای یک شب بزرگ در نیوکمپ بود . ارنستو والورده و شاگردانش خود را در سیوداد اسپورتیووا برای این بازی آماده میکردند و ورزشگاه آماده پذیرایی از لیورپول بود . بازی پر از درام بود اما پس از گل های لئو نتیجه رضایت بخش است .

 

قسمت هفتم : طوفان 18 روزه


با قطعی شدن قهرمانی لالیگا , بارسلونا خود را برای مراحل پایانی و رقم زدن یک فصل تاریخی آماده میکرد ... اما رویاها در فقط 18 روز تبدیل به ناامیدی شدند . بلوگرانا در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول در آنفیلد شکست خورد و در فینال کوپا دل ری مقابل والنسیا نیز باخت . هر دو بازی هم باعث نارضایتی تیم و هم هواداران شد .

 

قسمت هشتم : یک آغاز تازه


بعد از قهرمانی لالیگا در نیوکمپ , ناامیدی از شکست در آنفید و بازی با والنسیا , باید به یاد داشت که این یک ورزش است و شعار تیم و هواداران " فراتر از یک باشگاه است " . به امید موفقیت در فصل جدید با خون های تازه مانند کارلس آلنیا و خریدهای هیجان انگیزی مانند فرنکی دی یونگ و آنتوان گریزمان .   

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.