پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زیدان فشار را بیشتر کرد ; بارسلونا محکوم به پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید !

کد خبر : 95963  |  زمان ارسال : شنبه 9 آذر 1398
به نظر میرسد زیدان هدف خود را قهرمانی در لالیگا قرار داده است . تیم رئال که آغاز خوبی نداشت رفته رفته بهتر شد تا جایی که تبدیل به رقیب جدی برای بارسلونا بر سر قهرمانی شد

اختصاصی بارسا نیوز - رئال مادرید با پیروزی برابر آلاوز به صدر جدول لالیگا بازگشت و پس از چند هفته بالاتر از بارسلونا قرار گرفت .

 

شاگردان زیدان ساعاتی قبل برابر آلاوز با گل های راموس و کارواخال با نتیجه 2-1 پیروز شدند . آنها موقتا جای بارسلونا را در صدر گرفتند و این یعنی بارسلونا محکوم به پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید است .

 

تیم اتلتیکو مادرید خط حمله ضعیفی در این فصل دارد اما از نظر دفاعی عملکرد قابل قبول دارند . آنها در 14 بازی تنها 16 بار دروازه حریفان را باز کرده اند و تنها 9 گل نیز دریافت کرده اند . از طرفی بارسلونا یکی از بهترین خط حمله های 5 لیگ معتبر را در اختیار دارد و در 13 بازی موفق به زدن 35 گل شده است . خط دفاعی بارسلونا البته قابل اطمینان نیست و دروازه تراشتگن در این فصل 16 بار باز شده است .

 

البته آمار بارسلونا گول زننده است زیرا باید به یاد داشت که بارسلونا در این فصل در بازی های خارج از خانه عملکرد بسیار ضعیفی داشته است .  بنابراین بارسلونا کار سختی در متروپولیتانو خواهد داشت .

 

باید به یاد داشت که هر نتیجه ای جز پیروزی در بازی فردا میتواند برای بارسلونا گران تمام شود و در الکلاسیکو که در هفته های آینده برگزار میشود , فشار روی بارسلونا خواهد بود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.