سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهانه ی رونالدو برای شرکت نکردن در مراسم توپ طلای امشب

کد خبر : 96027  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 آذر 1398
رونالدو امشب به مراسمی در میلان میرود

اختصاصی بارسا نیوز - امشب مراسم اهدای جایزه توپ طلا در پاریس برگزار میشود . لیونل مسی ساعاتی پیش به همراه خانواده برای شرکت در این مراسم راهی فرانسه شد .

 

طبق اطلاعات فاش شده , لیونل مسی برنده توپ طلا در سال 2019 است . فن دایک و محمد صلاح نفرات بعدی هستند . رونالدو هم چهارم شده است .

 

با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو میداند که امشب برنده توپ طلا نشده در مراسم شرکت نمیکند زیرا هفته قبل به برنده توپ طلا اطلاع داده شد .

 

البته رونالدو یک بهانه برای عدم شرکت در مراسم توپ طلا دارد . طبق گزارش ها رونالدو به جای مراسم توپ طلا که در پاریس است در مراسم اهدای جوایز به بهترین های لیگ ایتالیا که در میلان برگزار میشود خواهد رفت تا جایزه خود را به عنوان بهترین بازیکن لیگ ایتالیا در فصل 2018/19 دریافت کند .

 

نکته جالب این است که مراسم توپ طلا و مراسم لیگ ایتالیا همزمان است . بنابراین این یک بهانه خوب برای کریستیانو خواهد بود .

 

گفتنی است کریستیانو رونالدو در مراسم بهترین های سال فیفا شرکت نکرد که موجب ناراحتی و خشم مسئولان برگزاری مراسم شد . در این مراسم که مدتی قبل برگزار شد مسی به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد و به رونالدو جایزه ای تعلق نگرفت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.