پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ : حضور در سویا رویای من است !

کد خبر : 96061  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 آذر 1398
ایده من ادامه فعالیت در بارسلونا است

اختصاصی بارسا نیوز - آینده هافبک کروات مشخص نیست.

 

طبق گزارش as ، ایوان راکیتیچ هافبک باشگاه آینده ای نا مشخص دارد و احتمال دارد در زمستان باشگاه را ترک کند. راکیتیچ در هفته های ابتدایی جایی در تیم نداشت اما حالا در دیدار های اخیر بار دیگر به یک بازیکن فیکس در تیم ارنستو والورده تبدیل شده است.

 

بازگشت به سویا :

خواهیم دید ، اگر زمان صحبت کردن فرا برسد همه میدانند که من خوشحال هستم. سویا تنها باشگاهی است که حاضر بار دیگر پیراهنش را بر تن کنم. رویای من این است که بار دیگر بتوانم این کار را انجام بدهم.

 

علاقه اتلتیکو مادرید :

این مسائل وجود دارند ، خواهیم دید که چه اتفاقی رخ میدهد. اتلتیکو مادرید تیم بزرگیه که همیشه برای تمام عناوین ممکن رقابت میکند و من نیز بازیکنی هستم که تمام عناوین را میخواهم اگر ادامه فعالیت در بارسلونا ممکن باشد اینجا بهترین مکان است.

 

گریزمان در واندا :

ابتدا اید به تمان عقیده ها احترام بگذارید هر چند که شعار های زیادی دادند. گریزمان آرام بود و تنها قصد داشت بازی کند اما از داشتن بازیکنی چون گریزمان خوشحال هستیم و امیدارم که دیگر چنین اتفاق هایی رخ ندهد.

 

اوضاع در باشگاه :

شما هرگز از آینده خبر ندارید. ایده من این است که ادامه بدم و میخواهم بیشترین دقایق بازی را داشته باشم تا از فوتبال لذت ببرم. من احساس میکنم که هنوز میتوانم مفید باشم و اگر امکان پذیر باشد بارسلونا برای من بهترین است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.