پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چالش های پیش روی لیونل مسی

کد خبر : 96077  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 آذر 1398
مسی علی رغم توپ طلای ششم، هنوز تشنه کسب جام های بیشتری است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو مسی علی رغم توپ طلای ششم، هنوز تشنه کسب جام های بیشتری است.

 

در سالیان گذشته مسی جوایز بسیاری کسب کرده و رکوردهای زیادی را از آن خود کرده است. او در حال حاضر  بیشترین کفش و توپ طلا را در بین بازیکنان دراختیار دارد ولی چند چالش را هم 

پیش روی خود دارد.

 

چالش های پیش روی لیونل مسی:

1-بازیکنی با بیشترین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، درحال حاضر خنتو با 6 لیگ قهرمانان اروپا این رکورد را در اختیار دارد و مسی هم تاکنون 4 بار این جام را بالای سر برده است.

 

2-بازیکنی با بیشترین قهرمانی در لالیگا، در حال حاضر خنتو با 12 قهرمانی لالیگا این رکورد را دراختیار دارد و مسی تاکنون 10 بار جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برده است.

 

3- بازیکنی با بیشترین گل زده برای یک تیم باشگاهی، درحال حاضر پله با 643 گل برای سانتوس این رکورد را دراختیار دارد و مسی هم 614 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده و 30 گل دیگر نیاز دارد تا این رکورد را از آن خود کند.

 

4- بازیکنی با بیشترین جام کسب شده در تمامی رقابت ها، درحال حاضر دنی آلوز با 39 قهرمانی این رکورد را در اختیار دارد ومسی تاکنون درمجموع 34 جام کسب کرده است.

 

5- بازیکنی با بیشترین گل زده در لیگ قهرمانان اروپا، درحال حاضر رونالدو با 127 گل این رکورد را دراختیار دارد و مسی 114 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

 

6- بازیکنی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا، درحال حاضر کاسیاس با 181 بازی این رکورد را دراختیار دارد و مسی 140 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انام داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.