پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فیگو : در بارسلونا هرگز امنیت من تضمین نشد . تغییر تاریخ الکلاسیکو را درک نمیکنم

کد خبر : 96124  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 آذر 1398
فیگو درباره ی تاریخ جدید لالیگا صحبت کرد

اختصاصی بارسا نیوز _ فیگو بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید در گفتگو با مطبوعات ، فاش كرد كه وی مخالف است که الكلاسیكو از 26 اكتبر تا 18 دسامبر انتقال یابد. این هافبك می گوید كه او در نیوكمپ بازی كرده بدون آنكه امنیت او تضمین شده باشد و هیچ چیز بدی رخ نداده است.
 

او گفت :

 من در بارسلونا بازی کردم بدون آنکه امنیتم تضمین شده باشد ، من نمی دانم چرا بازی نباید انجام شود. امروزه اگر می خواهید امنیت را تضمین کنید ، باید آن را انجام می دهید. تغییر تاریخ چنین بازیهای مهم فقط قدرت شما را به مردمی که فقط می خواهند چنین چیزی شنیده شوند ، نشان می دهد ، فوتبال مربوط به سیاست نیست.


به عنوان یادآوری ، قرار بود بازی رفت ال کلاسیکو در این فصل در تاریخ 26 اکتبر در نوکمپ برگزار شود. با این حال ، ناآرامی های داخلی در کاتالونیا باعث شد فدراسیون اسپانیا ، تاریخ را به 18 دسامبر تغییر دهد.
 

در مورد فیگو او شاید یکی از نفرت انگیز ترین بازیکنان تاریخ نیوکمپ باشد. او پس از پنج فصل بازی برای بارسا ، به رئال مادرید پیوست و لوس بلانکوس بند آزادی 62 میلیون یورویی او را فعال کرد.
 

وقتی او برای اولین بار به عنوان بازیکن رئال مادرید به نیوکمپ بازگشت ، هواداران با الفاظ رکیک و توهین از وی استقبال کردند. هوادارانی بودند که اشیاء را به سمت لوئیس پرتاب می کردند ، در حالی که یکی از هوادارن حتی وقتی بازیکن در حال رفتن برای رفتن و زدن یک کرنر بود ، سر خوک را به سمت او پرتاب کردند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.