پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلایورت درباره خروج جوانان لاماسیا : آنها به باشگاه احترام نمی گذارند

کد خبر : 96126  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 آذر 1398
کلایورت در مورد ترک بازیکنان جوان لاماسیا صحبت کرد

اختصاصی بارسا نیوز _ پاتریک کلایورت ، رئیس فوتبال جوانان بارسلونا در مورد نقش خود در این باشگاه ، اوضاع در لاماسیا و موارد دیگر با مارکا صحبت کرده است.

 

یکی از سؤالاتی که پرسیده شد این بود که آیا بارسا برای بازگرداندن بازیکنانی را که زمانی باشگاه را ترک کرده اند ، در نظر خواهد گرفت

بله. ما یک فوتبالیست داشتیم که او باشگاه را ترک کرد و او بسیار کوچک بود ، ما او را به بارسلونا برگرداندیم و هیچ اتفاقی نیفتاد. حال اگر به دنبال پول بروید ، این چیز دیگری است ولی به هیچ وجه درب برای بازگشت او بسته نمی شود ، اگر او به دنبال پول است ، به این معنی است که او به باشگاهی که می خواهد به رشد او کمک کند احترام نمی گذارد.
 

"پسران لاماسیا بهترین آموزش ها را در جهان دارند. آنها نباید فقط برای پول بازی کنند ، به ویژه جوانان 15 یا 16 ساله که آماده ی امضای اولین قرارداد حرفه ای خود هستند.
 

او در ادامه گفت :

باشگاه های دیگری وجود دارند که می توانند پول بیشتری به شما ارائه دهند ، اما برای اینکه به عنوان بازیکن تا سن 18 سالگی بهبود ببخشید ، بارسلونا بهترین باشگاه است و نه تنها ما به آنها کمک می کنیم تا به عنوان بازیکنان فوتبال بلکه به عنوان فردی خوب رشد کنند ، زیرا ما به آنها یاد می دهیم که به ارزش های زندگی احترام بگذارند. "

 

در حقیقت ، بارسلونا یکی از بهترین آکادمی های جهان را دارد. لئو مسی ، ژاوی ، آندرس اینیستا ، سسک فابرگاس و تیاگو بازیکنانی هستند که از لاماسیا رشد کرده اند.

ژاوی سیمونز یکی از بازیکنانی که نوید بخش بود که لاماسیا را ترک کرد و  به تیم زیر ۱۹سال پاری سن ژرمن پیوست. انسو فاتی نیز نزدیک به ترک بود اما بارسلونا موفق شد با این جوان به توافق برسد. به تازگی ، این بازیکن 17 ساله قرارداد خود را در این باشگاه تمدید کرده است و بند آزادی وی از 100 میلیون یورو به 170 یورو افزایش یافته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.