پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوییز سوارز: بارسلونا باید جایگزین من را خریداری کند

کد خبر : 96129  |  زمان ارسال : جمعه 15 آذر 1398
سوارز می گوید باشگاه باید با شماره ۹ جدید قرارداد امضا کند

اختصاصی بارسا نیوز _ طبق گزارش بین اسپورت ، لوییز سوارز مهاجم باشگاه بارسلونا می گوید بهترین چیز برای باشگاه این است که مهاجمی جدید جذب کند تا از او به عنوان شماره 9 بعدی این باشگاه استفاده کند.
 

قهرمان اسپانیا در این فصل با گزینه های مختلفی ارتباط برقرار کرده است  و نام لاوتارو مارتینز مهاجم اینتر بیشتر از بقیه ی گزینه ها به چشم می خورد.
 

سوارز در ژانویه سی و سومین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد و می داند که بارسا باید دیر یا زود برای او ، جایگزینی برگزیند.
 

او گفت :

اگر آنها بازیکنان جدیدی بخرند و او را برای رقابت به ارمغان بیاورند ، مانند همان فشارهایی است که من هر سه روز یک بار بازی خواهم کرد.
 

همچنین من باید در مورد آینده باشگاه فکر کنم ، به عنوان یک هوادار این باشگاه ، باید در مورد آینده فکر کنم و شاید بهترین چیز این باشد که آنها با یک بازیکن جوان و یا یک بازیکن ثابت قرارداد امضا کنید تا مشعل شماره 9 بارسلونا را حمل کند.
 

بارسلونا روز شنبه باید مقابل رئال مایورکا در نیوکمپ بازی کنند . سوارز در چهار بازی اخیر خود برای باشگاه و همچنین کشور خود ، با سه گل و دو پاس گل وارد مسابقه می شود و دارای فرم خوبی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.