پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیلی : گریزمان احتمالا یک رُبات است !

کد خبر : 96149  |  زمان ارسال : جمعه 15 آذر 1398
آمادگی بدنی گریزمان باورنکردنی است !

اختصاصی بارسا نیوز - آنتوان گریزمان با انتقال جنجالی بلاخره به بارسلونا پیوست . و عملکرد متوسطی تا الان در بارسا داشته است.

 

به گزارش روزنامه مارکا جدا از آنکه آنتوان خوب بازی می کند یا خیر اما نمیتوان از آمادگی بدنی فوق العاده این بازیکن چشم پوشی کرد به طوری که وقتی او را با هم وطن خود عثمان دمبله مقایسه میکنید گریزمان تا به حال مصدوم نشده است !

درحالی که حتی مسی و سوارز هم  به دلیل مصدومیت چند بازی را از دست داده اند اما گریزمان همیشه در دست رس بوده است. از 19 بازی بارسلونا در این فصل چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا گریزمان در 18 بازی آن حضور داشته است و تنها بازی که او در ترکیب نبود مقابل سویا بود که آن هم بنا به تصمیم والورده بوده نه مصدومیت گریزمان.

گریزمان در این فصل در 95 درصد بازی ها حضور داشته است که تنها چند در صد از میانگین کلی او بیشتر است. 

این بازیکن فرانسوی از کل 519 بازی در تیم های بارسلونا و اتلتیک مادرید و رئال سوسیداد در 475 بازی آن در دست رس بوده که حدود 91 درصد آن را شامل می شود.

 

طولانی ترین مدت زمان دوری او از میادین به سال 2012 برمیگردد که طی مصدومیتی سه بازی تیمش را از دست داد. از آن روز به بعد او تنها 1 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است آن هم در سال 2017 در اتلتیک بوده است بقیه غیبت های او مربوط به تصمیمات فنی بوده است.

 

گریزمان جدا از سال های 2013/14 و 2017/18 که به ترتیب 87 درصد و 83 درصد بازی ها بوده  در بقیه سال ها در حدود بالای 90 درصد دیدار ها بازی کرده است.

 

در تیم ملی فرانسه 

 

گریزمان از زمان حضور در تیم ملی فرانسه در سال 2013 در 78 بازی از 83 بازی ممکن را در دست رس بوده که حدود 95 درصد خواهد بود !

 

نکته جالب تر آنکه او در طی سه فصل گذشته حتی یک بازی را هم در تیم ملی فرانسه از دست نداده است!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.