پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی والورده : الکلاسیکو بدون مشکل برگزار خواهد شد /حرف های مسی غیر طبیعی نبود !

کد خبر : 96152  |  زمان ارسال : جمعه 15 آذر 1398
واورده در کنفرانس قبل از بازی با مایورکا حاضر شده است.

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا فردا باید در نوکمپ میزبان مایورکا باشد . ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شده است تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

 

ارنستو والورده در کنفرانس خود گفت ابتدا به سوالات درباره حرف های مسی در مراسم توپ طلا پاسخ داد :

حرف های مسی چیز های طبیعی بود . من جدا شدن او را در نظر نمیگیرم اما او 32 سال سن دارد و وقتی بازیکنی 30 ساله می شود همیشه پایان فوتبالش را نزدیک تر از زمان های گذشته می بیند, حرف های بدین معنی نیست که او الان یا سه روز دیگر از فوتبال خداحافظی می کند شما باید با منطق به حرف های او گوش دهید.

او ادامه داد :

هنگامی که مقابل لگانس اذیت شدیم ما بد بازی میکردیم و وقتی مقابل دورتموند پیروز شدیم ما خوب بودیم ! چیزی که مشخص است این است که ما در بره مهمی از فصل هستیم و تیم خوب بازی میکند و ما هم نمیخواهیم جلوی آن را بگیریم!

او درباره پیروزی مقابل اتلتیک مادرید گفت :

اگر ما بد بازی کرده بودیم برنده بازی نمی شدیم بعضی اوقاتی وجود دارند که شما خوب بازی نمیکنید اما پیروز می شوی , اما در کل در انتهای فصل تیمی قهرمان می شود که خوب بازی کرده باشد. بعد از آن برد ما حالا روحیه بسیار عالی داریم.

او درباره مصدومان بارسا گفت :

حال پیکه خوب است و او برای بازی در دست رس است اما سمدو و آلبا هنوز با ما تمرین نکرده اند و نمی توانم تاریخ دقیقی از بازگشت آن ها به شما بدهم.

والورده درباره احتمال به تعویق افتادن دوباره الکلاسیکو گفت :

بنظر من ما میتوانیم در آن تاریخ (18 دسامبر) بازی کنیم , واقعا نمیدانم تا کی میتوانیم این بازی را به تعویق بیاندازیم! اما حقیقتا من نگران این موضوع نیستم هنوز 10 روز به آن بازی مانده و ما قبل از آن باید چندین بازی دیگر را برگزار کنیم. من اطمینان دارم که بدون هیچ مشکلی الکلاسیکو را برگزار خواهیم کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.