پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مفصل بارتومئو : والورده ما را میخنداند / هدف ما همیشه لیگ است !

کد خبر : 96167  |  زمان ارسال : شنبه 16 آذر 1398
بارتومئو به مناسبت 120 سالگی باشگاه مصاحبه مفصلی با رادیو کاتالان داشته است.

اختصاصی بارسا نیوز - بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا مصاحبه ای به مناسبت 120 سالگی باشگاه با رادیو کاتالان داشته است که چندی پیش قسمت های از آن بیرون آمد و حالا تمام مصاحبه به نمایش گذاشته شده است.

 

دوران پس از مسی ؟ :

هنوز خیلی مانده , باشگاه و مجموعه ورزشی همیشه به هر موضوعی فکر خواهند کرد ,مانند استعداد ها در لاماسیا مانند فاتی , آلنا و یا خرید های جوان دیگرمان مانند دی یانگ و تراشتگن ... قطعا بازی بدون لئو مسی متفاوت خواهد بود. اکنون ما در وضعیت پیچیده ای هستیم دسته ای از بازیکنان 30 سال و دسته ای بازیکنان جوان ما باید نقطه مشترک آن ها را پیدا کنیم تا به بردن جام ادامه دهیم!

او درباره والورده گفت :

بله او خوشحال است , مربیان که در بارسا کار میکنند باید جدی باشند چرا که در بارسا باید همه جام ها را ببری وقتی یکی از آن ها را از دست بدهی شما مربی خوبی نخواهی بود , در خارج از زمین والورده فرد دوست داشتنی و شوخ طبع است او با حرف هایش همیشه ما را به خنده میاورد... یک بند جدایی در تابستان وجود دارد که باید ببینم چه می شود.

او درباره الکلاسیکو 18 دسامبر گفت :

من نگران این موضوع نیستم چرا که بنظرم یک اعتراض مصالحت آمیز و آرام با فوتبال سازگار است , کنترل استادیوم و داخل آن برعهده باشگاه است این جا همه چیز آزاد است . اگر توهینی در کار نباشد این جا همه چی اعم از نمادگرایی ها و روش های مدنی و اعتراض های مصالحت آمیز آزاد است.

او درباره به تعویق انداختن دوباره الکلاسیکو گفت :

به هیچوجه نباید به حالت تعلیق در آید دلیلی هم ندارد , هوادار ها برای تشویق خواهند آمد ما در لحظه سرنوشت سازی برای کاتالونیا هستیم.

هدف این فصل در جام ها ؟ :

هدف اصلی ما لیگ است , چیزی که هر ساله روی آن سرمایه گذاری میکنیم , جام های دیگر هم هدف های بارسا هستند , لیگ قهرمانان اروپا برای بعد جهانی بارسا خوب است , در کل هدف ما بردن همه جام های ممکن است.

انتخابات ؟ :

ما باید مسئولیت پذیر باشیم هنوز یک استراتژیک وجود دارد پس باید کار خود را انجام دهیم , این باعث می شود تا آخرین لحظه هیجان زده باشم.

درباره امیلی روسو و ساندرو راسل ؟ :

امیلی همانند بسیاری دیگر در باشگاه موفق است و آماده , ما در حال حاضر باشگاه پیشرو جهان هستیم در سال های اخیر ما تیمی هستیم که بیشترین عناوین اروپا را کسب کرده ایم که این یعنی کار ها دارد خوب پیش می رود ما خوب کار کرده ایم و به پیشرفت ادامه میدهیم.

درباره راسل ما با او کماکان در ارتباط هستیم چیزی که به وی گذشت را برای کسی آرزو نمیکنم بسیار سخت است که بعد 22 ماه زندان به شما بگویند بروید خانه برای کاری که شما انجامش ندادید. ما قبلا م گفته ایم که زندانی کردن درست نیست نه برای راسل بلکه برای تمام کاتالان های که به زندان رفته اند هم همینطور است ما باید پیگیر این موضوع باشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.