پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایوان راکیتیچ فراتر از آرتور ملو

کد خبر : 96208  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 آذر 1398
آرتور ملو در حال ناپدید شدن است

اختصاصی بارسا نیوز - وضعیت راکیتیچ در جال بهبود است.

 

طبق گزارش as ، عملکرد خوب ایوان راکیتیچ در دیدار های اخیر باعث شده که نظرات در مورد این هافبک کروات تغییر کند. ایوان در مقابل بورسیا دورتمند ، اتلتیکو مادرید و مایورکا به یکی از بهترین های تیم تبدیل شده است و در دیدار های اخیر به صورت فیکس بازی میکند.

 

حالا ایوان راکیتیچ فراتر از آرتور است. بعد از شروع امیدوار کننده هافبک برزیلی او با مشکلاتی شخصی و فنی مواجه شده و به نوعی نیز در حال خروج از برنامه های والورده است. در چهار دیدار اخیر او تنها در مقابل اتلتیکو مادرید بازی کرده که قطعا محرومیت بوسکتس نقش مهمی در این مسئله داشته است. آرتور در هفته های اول خیلی خوب کار کرد و موفق شد گلزنی هم کند اما ذهنیت این هافبک 23 ساله مورد قبول والورده نیست گفتنی است که او در فصل گذشته نیز اشتباهاتی داشت که باعث شد والورده اعتمادش را نسبت به وی از دست بدهد.

 

راکیتیچ در ماه های اخیر لحظات سختی را سپری کرده اما همیشه به عنوان یک بازیکن حرفه ای بدون حاشیه به کارش ادامه داده است. غیبت های متوالی راکیتیچ در ترکیب بارسلونا باعث شده که او یکی از خروجی های احتمالی تیم در زمستان باشد اما حالا مقداری شرایط فرق میکند.

 

در دیدار مقابل مایورکا زمانی که راکیتیچ در حال خروج از زمین بود هواداران حاضر در نیوکمپ به صورت ایستاده کروات را تشویق کردند. راکیتیچ نشان داده که هنوز چیز های زیادی برای ارائه دادن دارد اما قطعا اولویت های او تغییر کرده اما تمایل زیادی به ادامه فعالیت در بارسلونا دارد. راکیتیچ بار دیگر در این نبرد حرفه ای پیروز شده و بدون سر و صدا برای موفقیت تیم تلاش میکند. راکیتیچ در زمین مسابقه نیز همکاری خوبی با لئو مسی دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.