پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا با اینتر برای بحث در مورد مبادله لاتارو مارتینز و آرتورو ویدال دیدار کرد

کد خبر : 96227  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 آذر 1398
احتمال مبادله مارتینز و ویدال هست
اختصاصی بارسا نیوز _ به نظر می رسد که مقامات بارسلونا با نمایندگان اینتر دیدار کرده اند تا در مورد آینده آرتورو ویدال و لاوتارو مارتینز صحبت کنند.

اینتر علاقه دارد که ویدال یکی از گزینه های خط میانی خود را خریداری کند ، در حالی که بارسلونا مارتینز را به عنوان یکی از اهداف برتر خود برای جایگزینی لوئیز سوارز در آینده نزدیک معرفی کرده است.

برای بارسلونا مشکل اینجاست که مارتینز یک بند آزادی 111 میلیون یورویی دارد. آنها نمی خواهند چنین قیمت بالایی را بپردازند ، اما طبق گفته موندو دپورتیوو ، آنها حاضر هستند ویدال را در معامله بازیکن به همراه پول نقد ارائه دهند.

با توجه به اینکه او فقط سه بازی لالیگا را فیکس در این فصل آغاز کرده است ، حالا بارسلونا برای رها کردن ویدال آماده است. سرمربی اینتر ، آنتونیو كنته آماده است تا زمان بازی پیشنهاد مورد نظر خود را به او بدهد و جال بلوگرانا می خواهند از این مزیت به نفع خود استفاده كند.

گروهی از مسئولان بارسلونا که تصور می شود شامل اریک آبیدال و رامون پلانس هستند ، به طور جدی به دنبال فروش ویدال نیستند ، اما اگر اینتر ابراز تمایل به حضور او در بخشی از قرارداد مارتینز کند ، آنها به هیچ وجه از فروش ویدال دریغ نمی کنند.

با این حال ، اینتر علاقه ای به از دست دادن این بازیکن 22 ساله ندارد که در 20 بازی 13 گل در این فصل به ثمر رسانده است. آنها می خواهند او را با یک قرارداد جدید امضا کند تا این گمانه زنی ها را پایان دهند ، با این حال کونته نیز مشتاق است که از هرگونه حواس پرتی خارج از زمین در طول فصل جلوگیری کند.

همانطور که از اسپورت نیز اعلام کرده ، نمایندگان مارتینز پیش از این برای گفتگو در مورد احتمال عقد قرارداد جدید با اینتر دیدار کرده اند ، اما عوامل وی همزمان با هم گروه شدن بارسلونا اینترمیلان ، اینتر به آنها اجازه داده تا با بارسلونا مذاکره کنند.

تصور می شود که نمایندگان وی می توانند دوباره در روزهای آینده ، احتمالاً پس از بازی لیگ قهرمانان اروپا بین دو طرف روز سه شنبه ، بارسلونا را ملاقات کنند ، تا ببینند که آیا احتمال مبادله ای با ویدال وجود دارد یا خیر.

اسپورت همچنین می گوید که نام ایوان راکیتیچ به عنوان بخشی از معامله مطرح شده است ، اما ارزش 30 میلیون یورویی بارسلونا برای این هافبک به طورکامل این گمانه زنی ها را به پایان رساند ، زیرا اینتر نمی تواند آن خواسته ها را برآورده کند.

آنچه مسلم است این است که دو باشگاه طی هفته های آینده با هم در ارتباط خواهند ماند و هر دو تیم ظاهراً مشتاقانه برای دستیابی به توافق با یکدیگر هستند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.