پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی والورده : خط خوردن مسی تصمیم من است / برای برد به زمین می رویم !

کد خبر : 96240  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 آذر 1398
ارنستو والورده در کنفرانس قبل از دیدار با اینتر حاضر شده است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا فردا شب باید به مصاف اینتر برود هرچند صعود خود را قطعی کرده است . والورده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شده است.

 

او به خبرنگاران گفت :

خط خوردن مسی ؟ این تصمیمی است که توسط سرمربی گرفته می شود ! , سال گذشته هم مسی با ما به میلان آمد اما از لیست خارج شد و سه روز بعد مقابل بتیس بازی کرد , ما میدانیم که حضور مسی به تیم حریف ترس را تزریق می کند اما سال گذشته هم او در مقابل اینتر بازی نکرد , بازی های بوده که بدون لئو ما خوب بازی کردیم و بازی های هم بوده که بد بودیم , اینکه مسی چیزی در این باره میدانست یا خیر یک بحث داخلی است و داخلی هم خواهند ماند ! , چندین بازی پشت سر هم او بازی کرده بود و در نهایت تصمیم گرفتم او به میلان نیاید و اینکه از قبل به او گفته بودم یا خیر یک بحث داخلی باشگاه است.

 

وی ادامه داد :

تصمیم گرفتم به یکسری از بازیکنان استراحت دهم و سمدو و آلبا هم مجوز بازی نگرفتند. سال قبل هم ما اینجا بدون مسی بودیم اما بازیکنان دیگر بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند , اینکه میگویند ما به فکر برد نیستیم اشتباه است ما بارسلونا هستیم و در هر بازی برای برد به زمین می رویم. 

او در انتهای درباره اینتر گفت :

آن ها تیم خوبی هستند و مشخصا برای برد به زمین می آیند , انتظار بهترین اینتر را دارم آن ها در ایتالیا صدرنشین هستند , در بازی رفت هم بازی را خوب شروع کردند و ما را به درد سر انداختن , فکر نمیکنم انگیزه اینتر نسبت به سال گذشته فرقی کرده باشد به جز آنکه آن ها سرمربی خود را تغییر دادند و همچنین شروع خوبی هم داشتند بخصوص با اضافه کردن لاتارو و لوکاکو

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.