پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جونیو فیرپو : بازی در بارسا متفاوت است / خوشحالم دوباره اینجا هستم

کد خبر : 96241  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 آذر 1398
جونیور فیرپیو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اینتر حاضر شده است.

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا فردا شب باید در حالی به مصاف اینتر برود که صعود خود را به عنوان صدرنشین در گروه تثبیت کرده است . جونیور فیرپو در کنار والورده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شده است.

 

جونیور در ابتدا گفت :

سال گذشته من با بتیس در میلان بوده ام و  حالا یک سال بعد دوباره اینجا هستم و این فوق  العاده است , من میخواهم بازی خوب را به نمایش بگذارم و در انتها سه امتیاز بازی را کسب کنیم. اینکه بقیه بازیکنان هم بتوانند در لیگ قهرمانان بازی کنند زیبا خواهد بود.

 

رقابت با آلبا :

آلبا بهترین هماهنگی را با مسی دارد آن ها تقریبا بدون آنکه به همدیگر نگاه کنند همدیگر را در بازی پیدا میکنند , لئو مسی بهترین بازیکن جهان است و در هر بازی هم میبینید که چه کار های می کند , تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و در نهایت این سرمربی است که تصمیم میگیرد . اگر البا برگردد و هر دو در سطح خوبی باشیم این سرمربی است تصمیم خواهد گرفت کداممان در ترکیب حضور داشته باشیم.

اکنون اعتماد به نفس بیشتری داری ؟ :

از نظر جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم , وقتی شما به بارسلونا می آید سبک بازی شما تغییر میکند و وفق پیدا کردن با آن کار دشواری است , در بتیس ما 5 نفره دفاع می کردیم ولی اینجا اینطور نیست , باید سعی کنم همانطور که در بتیس خوب بودم اینجا هم خودم را پیدا کنم اما خوشحالم که اینجا با بهترین ها کار میکنم چرا که کار را برای من راحت تر می کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.