پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : الکلاسیکو برگزار می شود / مسی توپ طلای بیشتری میبرد !

کد خبر : 96316  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 آذر 1398
بارتومئو درباره مسی و الکلاسیگو صحبت کرده است.

اختصاصی بارسا نیوز - جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در جشن کریسمس با حضور مدیران رسانه ها حضور داشته و مصاحبه مختصری هم درباره مسی و نوکمپ و شرایط فعلی داشته است.

 

او در این مراسم گفت :

ما معتقد هستیم که ورزش ما و نحوه تمرینات ما هنوز هم یک الگو برای سایرین است و همین ستون اصلی باشگاه است که راه مسیر باشگاه را نشان می دهد ما به این موضوع افتخار میکنیم .

 

او درباره توپ طلای ششم مسی گفت :

او باید توپ طلایی بیشتری ببرد و من مطمئن هستم او این کار را انجام خواهد داد , مسی دست از تلاش کردن بر نمیدارد تا این باشگاه به موفقیت های بیشتری دست یابد , مسی شاهد حضور رونالدینیو در باشگاه بود و ما از سال 2004 به بعد فقط هدفمان برد بوده و از آن زمان تا الان از هر باشگاهی بیشتر جام کسب کرده ایم.

او درباره الکلاسیکو گفت :

ما میخواهیم بارسا با حمایت هواداران خود برنده این بازی باشد و همچنین این رویداد ورزشی را هم هرچه زیباتر به دنیا نشان دهیم , الکلاسیکو برگزار خواهد شد و دوباره به تعویق نخواهد افتاد , ما در یک لحظه پیچیده زندگی میکنیم اما صلح با فوتبال سازگار است , نوکمپ مانند همیشه آماده خواهد بود و به تمام افراد میگویم که همراه خانواده یا دوستان خود به ورزشگاه بیاید و لذت ببرید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.