پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی والورده : بازی سختی در پیش داریم / هرچیزی به وقتش !

کد خبر : 96339  |  زمان ارسال : جمعه 22 آذر 1398
والورده در کنفرانس قبل از بازی با سوسیداد حاضر شد.

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و سوسیداد فردا در یک دیدار حساس به مصاف هم خواهند رفت , والورده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است.

 

رئال سوسیداد :

آنها تیم بسیار خوبی هستند و سال قبل هم ما اینجا به شدت تحت فشار بودیم . آنها فوتبال خوبی بازی میکنند و قطعا بازی فردا بسیار سخت خواهد بود , آن ها بازیکنان خوبی از جمله مرینو و اودگارد دارند که سوسیداد به وسیله آن ها توپ را به اطراف می برد.

آلبا و سمدو ؟ :

در وضعیت خوبی هستند و امروز هم با ما بودند امیدوارم که به لیست اضافه شوند.

راکیتیچ و آرتور ؟ :

او بازیکن خوبی است و وقتی میبیند او چند بار پشت سر هم بازی میکند دلیلش این است هر بار خوب است , خواهیم دید در ترکیب خواهد بود یا خیر , وضعیت آرتور مشخص نیست او یک مشکل عمومی دارد و فعلا با ما نیست و دیروز هم تمرین نکرد خواهیم دید ...

فاتی و ویدال ؟ :

فاتی وضعیت خوبی دارد بیشتر شایعات خارج از رختکن شلوغ هستند تا داخل رختکن ما از او محافظت می کنیم و همانند بقیه بهش توجه میکنیم , درباره ویدال هرکسی هر طور دوست دارد میتواند درباره او صحبت کند ,  هنوز بازار شروع نشده و او بازیکن ما است ما روی او حساب باز میکنیم و خواهیم دید چه می شود.

الکلاسیکو و حواشی آن ؟ :

ما و بازیکنان برخلاف چیزی که بنظر می رسد بیشتر روی بازی فردا تمرکز داریم تا  الکلاسیکو , اگر قرار است مسائل امنیتی پیش بیاید و یا حواشی دیگری در همان روز به آن خواهیم پرداخت نه الان , سه امتیاز فردا همانند سه امتیاز الکلاسیکو برای ما مهم است.

حرف های پدرو ؟ :

او بازیکنی است که در بارسا تاریخ ساز بوده و عناوین زیادی برده و نزد مردم هم بسیار محبوب است , خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.