پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

میگل بوچ : امنیت الکلاسیکو را تضمین میکنیم / تغییر تاریخ الکلاسیکو اشتباه بود !

کد خبر : 96350  |  زمان ارسال : جمعه 22 آذر 1398
شرایط الکلاسیکو در نوکمپ به شدت امنیتی خواهد بود.

اختصاصی بارسا نیوز - با بیانیه های پی در پی حزب تسونامی برای آماده شدن خود برای الکلاسیکو حدس و گمان های زیادی در رابطه با این بازی انجام شده است و حتی ممکن است دوباره این بازی به حالت تعلیق بیوفتد هر چند پلیس بارسلون و وزیر کشور مخالف این کار هستند. همچنین حزب تسونامی هم در آخرین بیانیه خود گفته است که مشکلی با الکلاسیکو نخواهد داشت.

 

طبق گزارش روزنامه موندو دیپورتیو میگل بوچ وزیر کشور امروز در جلسه نیروهای انتظامی در مقابل رسانه ها حضور داشت تا درباره رویکرد های پلیس برای این بازی و حفظ امنیت ورزشگاه سخن بگوید.

او خطاب به رسانه ها گفت :

این حزب بازی الکلاسیکو را به یک ریسک بالا تبدیل کرده اند , یک شرایط امنیتی درجه 4 و 5 برای این دیدار بوجود خواهند آورد , ما از همان ابتدا با به تعویق انداختن الکلاسیکو مخالف بودیم و ما میتوانستیم که امنیت ورزشگاه را در تاریخ اولیه الکلاسیکو تامین کنیم اما تصمیم لالیگا بود که بازی را به 18 دسامبر تغییر دهند که یک تصمیم کاملا اشتباه بود. ما امنیت داخل و خارج از ورزشگاه را تضمین میکنیم و یک سری عملیات ویژه را هم برای این دیدار ترتیب دادیم.

او تایید کرد که در این عملیات حدود 1000 عضو پلیس کاتالونیا و در مجموع حدود 3000 هزار پلیس دخالت خواهند داشت. او همچنین گفت که ورود و خروج بازیکنان و داوران بازی به شدت تحت کنترل خواهند بود.

او اضافه کرد :

عملیات تامین امنیت ورزشگاه در دو مرحله صورت خواهد گرفت اولین مرحله قبل از بازی و خارج از استادیوم خواهد بود و مرحله دوم در داخل ورزشگاه خواهد بود. به صورت مستمر با باشگاه بارسلونا در تماس خواهیم بود چرا که آن ها در این بازی میزبان هستند , کنترل ورود افراد به ورزشگاه نسبت به گذشته با حساسیت های بالاتری انجام  خواهد شد پس زمان بیشتری هم طول خواهد کشید پس از مردم میخواهم که با وسایل نقلیه شخصی به ورزشگاه نیایند و از وسایل  های عمومی ( اتوبوس و مترو و... )  برای این بازی استفاده کنند.

 

یکی از احتمال های که ممکن است رخ دهد ورود تماشاگران حزب به داخل زمین است که پلیس میگوید به شدت با آن ها برخورد کرده و مجازات سنگینی در انتظار آن ها خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.