پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شوخی لمپارد با مسی : اگر او را برای تیمم بخواهم کتک میخورم

کد خبر : 96383  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 آذر 1398
لمپارد میگوید مالکان چلسی با خرید های گران قیمت موافقت نمیکنند اما با این حال گفت قصد دارد وقتی وارد پنجره نقل و انتقالات میشود خریدهای خوبی داشته باشد

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش آ.اس , دادگاه داوری ورزش اقدام به کاهش محرومیت چلسی از نقل و انتقالات کرده و حالا آبی ها میتوانند در ژانویه اقدام به خرید بازیکن جدید کنند .

 

چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی آماده خرید بازیکنان جدید میشود . فرانک لمپارد سرمربی جوان این تیم با 3 نفر از بهترین مهاجمان جهان یعنی مسی , رونالدو و امباپه شوخی کرد .

 

او گفت :

اگر بگویم که من امباپه , رونالدو و مسی را برای 3 پست مهاجم میخواهم داشته باشم احتمالا کتک خواهم خورد . من این را نمیگویم اما روشن است که توازنی وجود دارد و من میتوانم برای خریدها توصیه کنم و با مالک باشگاه گفتگوی صریحی داشته باشم . امیدوارم که در جهت درستی پیش برویم .

 

صحبت های لمپارد شوخی باشد یا نه , این اولین بار نیست که نام مسی با چلسی پیوند خورده است . در سال 2013 احتمال انتقال مسی به چلسی وجود داشت و آبی ها با حمایت مالی آدیداس آماده پرداخت نیمی از مبلغ بند خروج مسی بودند . با این حال مسی در نیوکمپ ماند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.