پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : 3 نتیجه ای که میتوان از بازی بارسا - سوسیداد گرفت !

کد خبر : 96389  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 آذر 1398
بارسلونا مقابل سوسیداد متوقف شد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا دیشب در یک دیدار حساس مقابل سوسیداد با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد تا در آستانه الکلاسیکو 2 امتیاز مهم را از دست بدهد. این بازی علارغم جنجال های زیاد چند نکته را هم در خود داشت که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.

 

1. پیشرفت های گریزمان

گریزمان در این بازی موفق به زدن گل شد , او در 5 بازی اخیر در 3 بازی موفق به گلزنی شده است , گل او به سوسیداد تقریبا مشابه همان گلی بود که او در هفته قبل به مایورکا زد . هرچند وینگر چپ پُست اصلی گریزمان نیست اما چیزی که مشخص است این است که او در حال تلاش است که در آن پست خود را جا بیاندازد . او به همراه جرارد پیکه یکی از بهترین بازیکنان دیدار با سوسیداد بودند , بازی بعدی بارسا مقابل رئال مادرید است که گریزمان آمار خوبی هم مقابل آن ها دارد و باید منتظر ماند ببینیم آیا درخشش او ادامه دار است یا خیر.

 

2. وابستگی بیش از حد به مسی کماکان ادامه دارد

سرمربی سوسیداد قبل از بازی هم اذغان کرد که تنها راه متوقف کردن مسی این است که او در روز خوبش نباشد که همینطور هم بود , در حالی که او یک پاس گل هم به سوارز داد که این 5 مین پاس گل مسی از 6 گل کلی سوارز برای بارسا  هم بوده (!) ,  اما او مسی است و انتظارات از او بیش از تر از این حرف هاست , او برخلاف بازی های گذشته بارسا کمتر در جریان بازی قرار داشت و دریبل های او به صورت مکرر قطع می شدند. وابستگی بارسا به او بیش از حد است و این را والورده هم میداند و دوباره این موضوع در این بازی نمایش داده شد , بارسا امیدوار است که نسخه اصلی مسی را در الکلاسیکو داشته باشد وگرنه با توجه به وابستگی تا این اندازه بارسا به مسی احتمالا باید شاهد از دست دادن امتیاز مقابل رئال هم بود.

 

3. وار , تکنولوژی که فعلا به سود فوتبال نیست !

در دقایق ابتدایی بازی داور بازی برخورد نه چندان خشن بوسکتس با حریف سوسیداد را پنالتی اعلام کرد که باعث تعجب بارسا شد اما این پایان ماجرا نبود , در دقایق آخر صحنه ای مشابه این بار برای بارسا صورت گرفت اما باتوجه به اینکه شدت برخورد از صحنه پنالتی اوایل بازی هم بیشتر بود اما داور به وار مراجعه نکرد و در نهایت پنالتی گرفته نشد که باعث جنجال های زیادی در پایان بازی شد و همچنین ایجاد پرسشی دوباره که ایا وار بلاخره به نفع فوتبال است یا به ضرر؟ , چیزی که طی هفته های اخیر در ایتالیا و بخصوص در انگلیس هم بسیار مورد بحث قرار گرفته است و باید دید که آیا بلاخره  هدف ورود این تکنولوژی به فوتبال چه بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.