پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منتظر ناداوری دیگری در الکلاسیکو باشید !

کد خبر : 96398  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 آذر 1398
هرناندز هرناندز احتمالا داور الکلاسیکو خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - تنها چند روز به دیدار بارسلونا و رئال مادرید موسوم به الکلاسیکو باقی مانده است , این اولین الکلاسیکو فصل خواهد بود که با میزبانی بارسا انجام خواهد گرفت. هرناندز هرناندز نامی است که بیشتر از هر داوری دیگری برای الکلاسیکو به گوش می رسد , داوری که تا حالا 3 بازی الکلاسیکو را داوری کرده اما هیچ یک از آن ها بدون حواشی نبوده است.

 

طبق گزارش روزنامه موندو هرناندز هرناندز داور احتمالی الکلاسیکو رفت خواهد بود , در زیر نگاهی می اندازیم به بازی های الکلاسیکو که او داوری کرده و بدون جنجال هم نبوده است.

 

1.الکلاسیکو 2016/17 که با برتری 2 بر 3 بارسا در برنابئو تمام شد.

احتمالا همه مان تصویر لئو مسی بر روی زمین در حالی که دچار خون ریزی بوده است را دیده ایم , در این صحنه مارسلو با ارنج به دهان مسی زد و باعث خون ریزی شدید مسی شد اما در کمال تعجب نه تنها هرناندز در این صحنه کارت زرد یا قرمز نشان نداد بلکه حتی سوت را هم به نشانه خطا به صدا در نیاورد , تصمیم که بعدا مورد انتقاد بسیاری از مسئولان به ویژه بارسایی ها شد.

2.الکلاسیکو 2015/16 بازی که در آن راموس حدود 1 ساعت را به عنوان هدیه بازی از سوی داور بازی کرد !

این اولین الکلاسیکو با داوری هرناندز هرناندز بود که این بازی در نوکمپ برگزار شد , راموس در دقیقه 9 کارت زرد گرفت و در نهایت در دقیقه 83 کارت قرمز خود را گرفت و از بازی اخراج شد اما با توجه به تصاویر بازی , راموس به راحتی می توانست در دقایق 23 . 46. 50 کارت زرد دوم خود را بگیرد و از بازی اخراج شود اما داور یک ساعت را به این بازیکن هدیه داد.

 

3. الکلاسیکو 2017/18 او سرجی روبرتو را از زمین اخراج کرد و از بیل حمایت کرد.

در جدیدا داوری هرناندز در الکلاسیکو در سال 2018 بود جای که سرجی روبرتو به دلیل خطای خشن بر روی مارسلو از زمین بازی اخراج شد که با توجه به صحنه برخورد تصمیم درستی بود اما در همان مسابقه برخورد بسیار خشن گرت بیل بازیکن رئال مادرید با اومتیتی که تا حدودی او را از کار انداخت (!) موجب نشد که داور به این بازیکن کارت قرمز نشان دهد!

 

در همان مسابقه رونالدو روی حرکت اومتیتی داخل محوطه جریمه  به زمینافتاد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد تصمیمی که بعدا مورد تایید روزنامه های و کارشناسان قرار گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.