پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خروج پپ از سیتی جدی تر از همیشه : اولین گزینه جایگزین او مشخص شد !

کد خبر : 96406  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 آذر 1398
پپ به در های خروج سیتی نزدیک تر می شود

اختصاصی بارسا نیوز - بعد از عقب افتادن پپ از کورس قهرمانی با لیورپول شایعاتی زیادی پیرامون آینده پپ به گوش می رسد حتی در این مدت بندی از قرار داد او با سیتی فاش شد که جدایی او از سیتی را در تابستان ممکن میکند.

 

طبق گزارش موندو به نقل از روزنامه سان که از منابع مورد اعتبار انگلیسی هاست منچستر سیتی به دنبال جایگزین برای پپ گواردیولا برای تابستان بعدی میگردد. طی این گزارش سیتی به دنبال متقاعد کردن راجزر سرمربی لستر سیتی برای پیوستن به این تیم است , او که با لستر فصل بسیار خوبی داشته و اکنون در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد سران سیتی را متقاعد کرده که او را جذب کنند.

این منبع همچنین فاش کرده که آرسنال هم بعد از اخراج امری به راجزر برای سرمربی شدن آرسنال پیشنهاد داده بود اما در نهایت او تصمیم گرفت با لستر سیتی تا 2021 تمدید کند.

راجزر تنها گزینه جایگزینی پپ نیست بلکه سران سیتی وضعیت دستیار او ارتتا را هم بررسی کرده اند و همچنین آن ها چشم به پوچیتینو هم دارند .

 

چیزی که مشخص است این است که پپ بیشتر از هر زمان دیگری در سیتی به در های خروج باشگاه نزدیک شده است و باید دید که بلاخره سرنوشت او با سیتی به کجا خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.