پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ : در قالب تیم باید پیشرفت کنیم

کد خبر : 96597  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 دی 1398
هنوز با دی یانگ آژاکس فاصله دارم

اختصاصی بارسا نیوز - بهترین فرم دی یانگ هنوز فرا نرسیده است.

 

طبق گزارش اسپورت ، فرنکی دی یانگ هافبک هلندی بارسلونا که در سال 2019 راهی بارسلونا شد در مورد شرایط خود صحبت کرد. در فصل گذشته بارسلونا و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا به یک شکل در یک قدمی فینال این مسابقات حذف شدند.

 

دی یانگ در مورد موقعیتش در تیم والورده گفت :

 

گاهی ویژگی و توانایی های خودم را نشان دادم اما به طور کلی میتوان خیلی بهتر شد. من هنوز به سطحی که در آژاکس ارائه میکردم نرسیدم و به آن اندازه تسلط ندارم به نظر خودم باید گل ها و پاس گل های بیشتری را ثبت کنم.

 

همانطور که سرمربی گفت هماهنگی من با تیم یک مزیت بوده و باید در زمین مسابقه از آن استفاده کنم. برای بهبود عملکرد نیاز به زمان دارم حالا بازی در تمام پست های هافبک برای من اولویت است من به علت مصدومیت آرتور در سمت چپ بازی میکنم .

 

 من حالا حدود نیم سال است که در این مکان حضور دارم و از بازی لذت میبرم. در تمرینات و در کنار هم تیمی هایم احساس راحتی میکنم.
 

عملکرد تیم :

به عنوان یک تیم ما بازی بدی نداشتیم اما باید پیشرفت کنیم. ما در برخی از بازی ها آن چه که به نمایش میگذاریم بسیار زیبا و لذت بخش است اما در دیدار های دیگر از خودتان میپرسید که آن بازی خوب کجار رفته است.


حذف در مقابل تاتنهام :

بعد از حذف رئال مادرید ، یوونتوس و پیروزی در بازی رفت مقابل تاتنهام باید به فینال این مسابقات صعود میکردیم اما همه چیز خراب شد ! حذف ما ناعادلانه بود. باخت در این دیدار مدت زیادی در ذهن من بود

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.