پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ : ده لیخت هنوز هم میتواند به بارسا بیاید !

کد خبر : 96604  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 دی 1398
دی یانگ احتمال پیوستن ده لیخت به بارسلونا را در آینده رد نکرد

اختصاصی بارسا نیوز - فرانک دی یانگ بازیکن بارسلونا که حدود نیم فصل است در این تیم توپ میزند کم کم با بارسا هماهنگ شده و به یکی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم بذل شده است , او معتقد است که ده لیخت هنوز هم میتواند به بارسلونا بیاید.

 

او درباره انتقال ده لیخت گفت :

ده لیخت تصمیم درستی گرفت او به تورین رفت و حالا کم کم دارد پیشرفت میکند بنظر من او میتواند چند سال دیگر به بارسا بیاید و اینجا بازی کند .

 

شهر بارسلون :

همه چیز اینجا عالی است , شما یک شهر زیبا دارید , ساحل و رستوران ها و کافه های بی نظیر , اینجا همانند امسترام زیبا است , آب هوای اینجا هم همانند امستردام خوب است با این تفاوت که زمستان های اینجا مطلوب تر است و شما نیازی به دستکش نخواهی داشت.

 

رسیدن به بالاترین سطح :

در آزاکس میدانم که در چه سطحی بازی میکردم اینجا حتی میتوانم بهتر هم باشم چرا که بازیکنان استثنایی مثل سوارز , مسی , بوسکتس در کنار من هستند هر چند با وجود این نام های بزرگ هرگز به عملکرد خودم برای رسیدن به سطح بالاتر شک نداشتم.

 

رابطه ات با مسی

او هرگز بازیکنی نیست که خود را متفاوت از مردم بداند چرا که او بهترین بازیکن جهان است , او در رختکن بازیکن پر وسروصدای نیست ,  برخورد او با من و با سایر اعضای تیم بسیار طبیعی است.

 

همه کاره بودن در ترکیب :

این برای من یک مزیت است , با مصدوم شدن آرتور من الان بیشتر در سمت چپ و وسط میدان بازی کنم , هنوز به سطح بازی ام در اژاکس نرسیده ام و باید پیشرفت کنم , باید گل بزنم .

 

فسمت دیگر مصاحبه دی یانگ را میتوانید ( اینجا ) بخوانید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.