پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت بارسا به جذب نیمار: این قضیه تا چقدر جدی است ؟

کد خبر : 96618  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 دی 1398
بارسلونا مصمم است نیمار را برگرداند

اختصاصی بارسا نیوز - نیمار جونیور مهاجم پاری سن ژرمن در تابستان گذشته علارغم تمایل به جدایی اما باشگاه پاریسی مانع از این جدایی شد اما حالا به گوش می رسد که بارسا میخواهد در تابستان بعدی احتمال بازگشت این بازیکن را جدی تر از تابستان قبلی دنبال کند.

 

طبق گزارش ESPN  منابع نزدیک به بارسلونا به این منبع گفته اند که قضیه بازگشت نیمار به بارسلونا بسیار جدی است و بارسلونا میخواهد او را برگرداند , این منبع گفته است که سران بارسلونا نیمار را جایگزین مسی در آینده میدانند آن ها معتقد هستند که ویژه های که نیمار دارد را هیچ بازیکنی دیگر در بازار ندارد و او می تواند بعد از مسی در بارسلونا رهبر باشد.

 

با وجود خروج نیمار از بارسا با هزینه سرسام آور 222 میلیون یورویی اما روابط بین دو طرفین خوب است , نیمار رابطه خوبی با باشگاه پاریسی ندارد چرا که تابستان گذشته آن ها مانع از بازگشت او به بارسا شده اند.

با اینکه سه سال از حضور نیمار در پاریس می گذرد بارسلونا میتواند با توجه به بند های که توسط فیفا اعلام شده این بازیکن را جذب کند اما باشگاه پاریسی نهایت تلاش خود را میکند تا این انتقال به سخت ترین شکل ممکن صورت گیرد. مشکل اصلی نداشتن بند فسخ قرار داد در قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.