پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : ارتور ویدال از بارسلونا شکایت کرد !

کد خبر : 96693  |  زمان ارسال : شنبه 7 دی 1398
ویدال شرایط را برای باشگاه سخت میکند

اختصاصی بارسا نیوز - علاقه چند باشگاه بزرگ اروپا به ویدال بازیکن شیلیایی بارسا چیز کاملا بدهی است , هنوز معلوم نیست این بازیکن برای آینده خود چه تصمیمی گرفته است اما طی گزارشات دقایقی پیش احتمال خروج او از بارسا را بیشتر کرده است.

 

طبق گزارش ABS آرتور ویدال و وکیل های او معتقد هستند که بارسا بند های پاداشی که در قرارداد او با بارسا وجود دارد را پرداخته نکرده است. مبلغ این پاداش ها چیزی حدود 2.4 میلیون یورو است اما باشگاه بارسلونا معتقد است که بازیکن شیلیایی و وکیل های او از بند موجود در قرار داد ها اطلاع درستی ندارند و بارسا ملزم به پرداخت هیچ پاداشی نیست.

 

بندی در قرار داد او وجود دارد که اگر او 60 درصد بازی های رسمی را برای بارسا در ترکیب باشد باشگاه ملزم به پرداخت پاداش به بازیکن خواهد بود. این درحالی است که او به نیمی از این تعداد رسیده است و حالا بازیکن شیلیایی میگوید مستحق دریافت نیمی از پاداش است اما بارسلونا میگوید  بند وقتی فعال خواهد شد که او کامل به 60 درصد بازی ها برسد.

 

شکایات وکیل های ویدال به کمسیون مشترک لیگ و AFE ارسال شده است . بارسلونا میگوید او میخواهد با اینکار بارسا در فشار قرار دهد تا با خروج او در زمستان موافقت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.