پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سان پائولو ناپولی دیگر برای حریفان ترسناک نیست !

کد خبر : 96712  |  زمان ارسال : شنبه 7 دی 1398
ورزشگاه خانگی ناپولی دیگر مکان ترسناکی برای تیم ها نیست

اختصاصی بارسا نیوز - ورزشگاه های ایتالیایی معروف به سروصدا های شدید و آتش بازی های عجیب و غریب هستند و همین موارد بعضا برای تیم های میزبان بسیار دردسر ساز می شوند چیزی که در بازی مقابل بارسا و رم بر سر بارسا آمد.

 

طبق گزارش روزنامه AS ناپولی در حال گذراندن بدترین نتایج یک دهه اخیر خود است آن ها با گتوزو وارد مذاکره شدند و او اکنون سرمربی تیم است تا ناپولی از این شرایط بیرون آید اما کماکان نه تنها نقطه روشنایی وجود ندارد بلکه این تیم مهمترین سلاح های دوران گذشته خود که ورزشگاه خانگی آن ها سان پائولو بود را از دست داده اند . نظارت های شدید و گرفتن هواداران افراطی باشگاه این ورزشگاه را به یک تئاتر بسیار آرام تبدیل کرده است.

 

اگر دوباره سکوت بازی مقابل جنوا و پارما و بولونیا و.. هم برای دیدار با بارسا تکرار شود باید بارسا منتظر یک شب رویایی در سان پائولو باشد. به لطف 190 دوربین که جدیدا در ورزشگاه نصب شده است هواداران افراطی , کسانی که روی پله ها بیاستند یا بر روی نرده ها باشند جریمه و محروم خواهند شد.

 

در چند بازی گذشته چندین هوادار متعصب ناپولی حدود  166 یورو جریمه و محروم شده اند , یکی از هواداران در در شبکه اجتماعی گفته است که " پسر دوستش چون بیشتر از سه بار  بر روی پله ها بوده از ورزشگاه احراج شده است او گفته اگر این وضعیت ادامه یابد امسال آخرین بار است به ورزشگاه می رود" 

 

این حرف ها در دل های بسیاری از هواداران ناپولی است که اکنون در شبکه های اجتماعی در حال اعتراض به تصمیمات باشگاه در رابطه با اتفاقات ورزشگاه خانگی تیمشان است هستند. اما هنوز هیچ جوابی از سوی باشگاه دریافت نکرده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.