پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سال به بدترین شکل برای آرتور تمام شد

کد خبر : 96786  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 دی 1398
آرتور با مشکلات زیادی مواجه شده است

اختصاصی بارسا نیوز - هافبک برزیلی شرایط خوبی ندا

 

طبق گزارش اسپورت ، صدماتی برای بازیکنان فوتبال وجود دارد که بازیکنان از مواجه شدن با آن ترس دارند. ژابی آلونسو در سال 2013 در مورد آسیب دیدگی شرمگاهی گفته بود که این یک مصدومیت پیچیده است و من آن را برای هیچکس آرزو نمیکنم.

 

در گذشته بازیکنانی چون کاکا با این مشکل مواجه شده اند که باعث ناراحتی شدید این بازیکن برزیلی شده بود. این مسئله در گذشته برای مسی و بوسکتس نیز رخ داده بود اما نهایتا مشکل آن ها به خوبی حل شد. این مصدومیت برای آرتور ملو بسیار سخت بوده و همه چیز نشان میدهد که او روز های سختی را سپری میکند. آرتور  به علت این مسئله در مقابل مایورکا ، سوسیداد ، رئال مادرید ، آلاوس و اینتر میلان غایب بود.

 

روز گذشته باشگاه اعلام کرد که آرتور برای بازگشت به میادین به سه هفته زمان نیاز دارد این یعنی او نمیتواند تیم را در سوپر کاپ اسپانیا همراهی کند. این اوضاع جدیدی نیست چرا که در فصل گذشته نیز این مشکلات برای آرتور رخ داده بود. آرتور در اوایل فصل جایی در ترکیب تیم والورده نداشت اما خیلی زود درخشید و سرمربی را برای قراردادن در ترکیب اصلی تیم مجبور کرد اما خیلی زود نیز با مسائل و حواشی زیادی روبه رو شد.

 

آلونسو در مورد مصدومیت شرمگاهی چنین گفته بود :

مصدومیت هایی وجود دارند که بازیکنان از آن ها ترس دارند که این مصدومیت یکی از آن ها محسوب میشود. در این مصدومیت زمان بازگشت به میادین مشخص نیست و یک مصدومیت کاملا پیچیده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.