پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اوضاع دی یانگ بعد از کارت قرمز در رختکن چگونه بوده است ؟

کد خبر : 96939  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 دی 1398
دی یانگ میداند مسئولیت تساوی مقابل اسپانیول با او بوده است

اختصاصی بارسا نیوز - فرانک دی یانگ بازیکن هلندی بارسا بسیار خوب با این تیم هماهنگ شده است او در خدمت تیم است و به جز در بازی مقابل اسپانیول حاشیه ای در اطراف خود نداشته است.

 

طبق گزارش اسپورت فرانک دی یانگ در حالی که در منطقه خطرناکی توپ را لو داد مجبور به یک خطای عمدی شد که کارت زردو دوم و در نهایت قرمز او را به همراه داشت , او میدانست که با خروج از بازی بارسا تحت فشار خواهد بود و همین اتفاق هم افتاد.

 

بعد رفتن به رختکن او گریه کرده است , هرچند اینطور اتفاقات ممکن است برای هر فوتبالیستی اتفاق بیوفتد اما دی یانگ عشق و مسئولیت پذیری خود به بارسا را نشان داده است . در رختکن بعد از بازی او حمایت و پشتیبانی هم تیمی های خود و سرمربی را دریافت کرد.

 

دی یانگ از جمله بازیکنان خوب و باثبات این فصل بوده است به ندرت پیش می آید دست به کار خطرناکی بزند اما در مقابل اسپانیول در یک لحظه که تحت فشار قرار گرفت توپ را لو داد و باعث گرفتن اولین کارت قرمز دوران حرفه ای او شد.

 

او رابطه بسیار خوبی با تحلیلگران و آنالیزور های بارسا دارد چراکه قبل از هر بازی او آنالیز های زیادی از حریفان را میخواهد , همچنین پس از اتمام بازی هم او به سراغ آنالیزور ها میرود تا روند بازی خود را نگاه کند بعلاوه او دائم در حال نگاه کردن به ویدیو های بازی ها است , این رفتار او در آژاکس هم وجود داشت.

 

والوره تایید کرد که اخراج دی یانگ کار را برای بارسا سخت کرد خود دی یانگ هم مسئولیت این تساوی را عهده دار شده است , بدون شک او هرگز اولین کارت قرمز خود را فراموش نخواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.