پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا : نیمار میتواند بارسا را برای سالها تامین کند / بازگشت به بارسا با لباس سرمربی برای من جذاب است !

کد خبر : 96985  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 دی 1398
اینیستا طی مصاحبه ای درباره حواشی اخیر بارسا و فوتبال صحبت کرده است.

اختصاصی بارسا نیوز  - آندرس اینیستا که به تازگی با تیم باشگاهی خود موفق به قهرمانی در جام امپراتوری ژاپن شده است برای تعطیلات خود به بارسلون برگشته است و طی مراسمی که برای رونمایی از کفش های جدید Asics مصاحبه ای انجام داده است.

 

قهرمانی برای کوپه و نزدیک شدن به دنی الوز :

برای باشگاه این جام مهم بود چرا که بعد از 1 سال ونیم باشگاه توانست یک جام را کسب کند و من بسیار خوشحالم که با ورود ما این اتفاق افتاد , نسبت به جشن های سایر تیم ها جشن ما کوتاه و خوب بود , هرکشوری بسته به نوع خود جشن میگیرنند , در کل ما از آن لذت بردیم , رسیدن به رکورد دنی ؟ , امیدوارم به 40 جام دنی برسم اما این کار بسیار دشوار خواهد بود.

 

تیم والورده و بازگشت نیمار به این تیم :

سطح انتظار همیشه بالا است , من هنوز در بارسا تیمی را میبینم که به روش متفاوت خود فوتبال بازی میککند و با سبکی که من دوستم بدون شک آن ها برای تمام جام ها تلاش خواهند کرد , امیدوارم آن ها بتوانند در فینال سوپرکاپ حضور داشته باشند , او یکی از بهترین مهاجم های فوتبال است و قطعا یک تقویتت کننده عالی برای الان و بعد بارسا خواهد بود , درباره لئو مسی او توقف ناپذیر است و خوشحالم دارد رکورد هایش را روز به روز می شکند , برای بارسا خوب بود که او در اسپانیا ماند.

 

درباره بازیکنان جوان مثل ریکی پویچ :

چیزی که به جوانن مانند ریکی پویچ میخواهم بگویم این است که از فرصت های که برای آن ها چه در بارسلونا ب و چه در تیم اول به آن ها میرسند نهایت استفاده را بکنند , و از هرکس که در کنار ان ها تمرین میکند چیز های جدید بیا موزد.

 

رابطه لوئیس انریکه و مورنو و همچنین بازی در لیگ قهرمانان اروپا با تیم کوپه :

هر دو شخصیت متفاوتی دارند من فقط میتوانم بگویم ارزویم کار کردن با هر دو آن ها است چرا که با هردو بوده ام و میدانم که چقدر خوب هستند , بسیار خوشحالم که لوئیس انریکه تیم ملی را تمرین میدهد و امیدوارم به یورو کاپ برسند. تازه از قهرمانی در جام امپراتوری می ایم و بازی در لیگ قهرمانان اسیا برای ما غیر منتظره است اما تیم ما تمام تلاشش را خواهد کرد تا جای که ممکن است ادامه دهیم.

 

مربی شدن و بازگشت به بارسا :

امیدوارم که دوران فوتبالی ام در کوپه به پایان برسد ,نمیدانم که ایا میتوانم برای سال دیگر بازی کنم یا خیر , موضوع سرمربی شدن برای من جذاب است و صد البته بازگشت به بارسلونا ..

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.