پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارشناس داوری موندو : یک پنالتی برای اتلتیک و دو پنالتی برای بارسا گرفته نشد !

کد خبر : 97002  |  زمان ارسال : جمعه 20 دی 1398
داور برای بارسا 2 پنالتی و برای اتلتیک مادرید 1 پنالتی نگرفت

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و اتلتیک مادرید در یک دیدار بسیار حساس و جنجالی به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسا با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا سوپرکاپ اسپانیا را از دست بدهد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو سه صحنه مشکوک به پنالتی در بازی وجود داشت ,  در صحنه اول بنظر می رسید بازیکنان اتلتیک مادرید در محوطه جریمه روی ارتور ویدال مرتکب خطا شدند اما نه داور وارد این قضیه شد و نه وار

 

در صحنه دوم حتی واضح تر از صحنه اول هم بود در محوطه جریمه اتلتیک مادرید روی ضربه کرنر بازیکن اتلتیک مادرید به وضوح روی اومتیتی مرتکب خطا شد اما بازهم در این صحنه داور تنها دستور به تکرار کرنر داد.

 

در صحنه دیگری زمانی بود که بازیکن اتلتیک مادرید در محوطه جریمه بارسا حضور داشتند و در حالی که سانتر کرد توپ به نظر می رسید به دست پیکه برخورد کرده است اما در حالی وار هم صحنه را چک کرد این صحنه پنالتی اعلام نشد.

 

حالا کارشناس داوری موندو Barrenechea Montero درباره این صحنه توضیح داده است :

در صحنه اول بنظر من خطا کاملا واضح بود بازیکن اتلتیک مادرید کاملا ویدال را سرنگون کرد و عجیب است که وار به داور بازی اطلاع نداده است , از طرف دیگر خطا روی اومتیتی به نظر من نه تنها پنالتی بود بلکه یک کارت قرمز هم برای بازیکن اتلتیک مادرید داشت و در نهایت در صحنه هند پیکه بنظر من کاملا مشخص بود که توپ به دست پیکه برخورد کرده است و صحنه کاملا پنالتی بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.