پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی : به والورده اعتماد داریم / این شکست ربطی به لیورپول یا رم ندارد !

کد خبر : 97006  |  زمان ارسال : جمعه 20 دی 1398
انتقاد هواداران طبیعی است ، حدود 80 دقیقه روی بازی تسلط داشتیم !

اختصاصی بارسا نیوز - مسی در مورد شرایط تیم صحبت کرد.

 

طبق گزارش as ، شکست بارسلونا در مقابل اتلتیکو مادرید و عدم راه یابی به فینال سوپر کاپ باعث خشم و ناراحتی هواداران شده است. آن ها حالا شکست ها مقابل لیورپول و آس رم را در ذهن دارند اما مسی در صحبت های خود عنوان کرد این مسائل هیچ ربطی به هم ندارند.

 

عملکرد تیم :

ما در طول بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم ، از ابتدای بازی تنها به دنبال حمله کردن بودیم اما در پایان به علت برخی از اشتباهات نتیجه بازی را از دست دادیم.

 

انتقاد هواداران :

وقتی شکست بخورید و نتوانید عناوین را کسب کنید انتقاد از سوی هواداران طبیعی است. وقتی مردم به خوبی عملکرد ما را میبینند و آن را بررسی میکنند ( آن طور که میخواهیم نیستیم ) باید متحد تر شویم و رو به جلو حرکت کنیم.

 

والورده :

اعتماد کامل نسبت به او داریم. ما باید به سخت کوشی و تلاشمان ادامه دهیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. باید درباره دور دوم لالیگا فکر و تمرکز کنیم.

 

حذف از سوپر کاپ :

فراتر از آن چه که گفته شد ما میخواستیم این جام را فتح کنیم. این باخت برای ما سخت و دردناک بود چرا که یک عملکرد بسیار خوب داشتیم اما شکست خوردیم. این شکست یک گام رو به عقب نیست چرا که خیلی خوب کار کردیم.

 

باخت عادلانه نبود :

در فوتبال هر اتفاقی رخ میدهد ، چه عادلانه چه غیر عادلانه ما در این دیدار شکست خوردیم. کسی که گل بزند پیروز میشود ، ما در دقایق پایانی دو گل را دریافت کردیم و به این ترتیب نتوانستیم عناوینی کسب کنیم.

 

شباهت به شکست مقابل لیورپول و رم :

هیچ ربطی به لیورپول یا رم ندارد ! امشب ما اشتباهاتی را انجام دادیم که نباید رخ میداد. در این بازی حدود هشتاد دقیقه تیم برتر زمین بودیم اما در پایان جریان بازی عوض شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.