پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بایرن مونیخ هم به صف مشتریان نلسون سمدو پیوست !

کد خبر : 97055  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 دی 1398
سمدو ببیش ازپیش مشتری دارد

اختصاصی بارسا نیوز - نلسون سمدو  که سرجی روبرتو پنج شنبه گذشته در مرحله نیمه نهای سوپرکاپ مقابل اتتلیک مادرید جانشین او شده بود هنوز در فوتبال اروپا مشتری های خود را دارد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو تابستان گذشته منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن به شدت خواهان او بودن اما با برچسب غیر قابل فروش از سوی بارسلونا مواجه شدند اما اکنون او در مدار سایر تیم های اروپای دیگر هم قرار گرفته است.

 

مطبوعات انگلیسی روز جمعه اخباری درباره علاقه تاتنهام به جذب سمدو منتشر کردند که مدعی شده بود آن ها در همین زمستان اورا جذب خواهند کرد هرچند این کار از سوی بارسلونا کمی بعید به نظر می رسد.

 

هانس فلیک سرمربی موقت بایرن مونیخ جانشین کواچ شده است و در حال حال حاضر تیمش در رده سوم بوندس لیگا قرار دارد ,  او برای ژانویه از هیئت رئیسه بایرن تقاضای تقویت تیم را کرده است .

 

برنامه بایرن مونیخ است که با جذب سمدو یعنی یک مدافع راست تا حدودی جای کیمیش که اکنون بیشتر متمایل به هافبک بازی میکند را پر کند و از طرف دیگر بنجامین پاوارد هم به دفاع مرکزی خود برگردد که در این فصل تنها در 8 بازی او در دفاع وسط بوده است.

 

بایرن هنوز علاقه رسمی به جذب سمدو نشان نداده است بارسلونا میگوید دیگر لازم نیست که سمدو را در لیست غیر قابل فروش یا مذاکره قرار داد , بارسلونا میخواهد بودجه 124 میلیون یورویی خود را تا پایان فصل با فروش بازیکنان بدست آورد و نلسون سمدو هم میتواند در این امر بارسا را کمک کند.

 

قرار داد سمدو تا 2022 با بارسلونا است که مبلغ فسخ قرار دادی 100 میلیون یورویی دارد.

 

از سوی دیگر تاتنهام با رفتن تریپیر به دنبال دیک مدافع راست است و باید دید که مورینیو چراغ سبز را برای جذب سمدو نشان خواهد داد یا خیر اما چیزی که فعلا قطعی است بارسلونا خیال ندارد سمدو در در ژانویه از دست بدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.