پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کیکه ستین : دیروز کنار گاو هایم بودم و اکنون در نوکمپ هستم / بدون شک تیم بهتری را خواهید دید !

کد خبر : 97126  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 دی 1398
کنفرانس مطبوعاتی ستین انجام شد

اختصاصی بارسا نیوز - دقیاقی پیش کیکه ستین قرار داد خود با بارسلونا را رسما امضا کرد او در مقابل خبرنگاران ظاهر شده است.

 

کیکه ستین گفت :

اولین چیز میخواهم تشکر کنم از باشگاه بخاطر فرصتی که در اختیار من قرار داده است , حتی در خواب هم نمیتوانستم همچین رویایی را ببینم , من میخواهم این اعتماد و احساس پیروزی را به تیم منتقل دهم , دیروز من کنار گاو هایم بودم و حالا در نوکمپ هستم و قرار داد خودم را با این تیم امضا کردم ! این بهترین اتفاق ممکن است.

او ادامه داد :

بعلاوه میخواهم درباره والورده هم صحبت کنم او فرد دوست داشتنی و حرفه ای است و میخواهم از تمام کار هایش در باشگاه تشکر کنم , سعی خواهم کرد کارهای که او کرده را تکمیل کنم و فعلا تنها کاری که میتوانم بکنم تشکر کردن از اوست.

او ادامه داد :

مطمئن هستم که با بازیکنان به مشکل برنخواهیم خورد , نکته اصلی انجام دادن کار ها به بهترین نحو ممکن است , من به همه بازیکنان گوش خواهم داد اما خودم هم یکسری ایده های خاص خودم را دارم , شما تا حدودی با آن ها آشنای دارید شما میدانید که سبک بازی من چگونه است ,من به سبک خودم ایمان دارم و حاضرم تا پای مرگ از آن دفاع کنم , ما تلاش میکنیم که بهترین عملکرد را از بازیکنان بگیریم.

او در ادامه اضافه کرد :

بدون شک اولین هدف من پیروزی در تمامی رقابت های است که در ان حضور داریم , این باشگاه چاره جز بهتر شدن در هر فصل ندارد , و علاوه بر بازی خوب ما کسب عنوان ها را هم میخواهیم , بنظر من بهترین شیوه برای پیروزی در بازی ها انجام فوتبال زیبا است.

او اضافه کرد :

قبلا درباره اش  ( لئو مسی ) صحبت کرده ام نه تنها او بلکه درباره بقیه هم من هیچ احساس شرمی ندارم که بگویم طی 14 و 15 سال گذشته بازی های این بازیکنان را در تلویزیون دنبال کرده ام , همه بازی ها عالیی نبوده است اما در هر بازی چیزی برای یادگیری وجود دارد , بنابر این امروز منم بهترین بازیکن جهان ( لئو مسی ) و هم تیمی هایش را تمرین داده ام , من قبلا هم گفته ام که چقدر لئو مسی را می پسندم , بوسکتس , پیکه و لئو بهترین ها هستند اما باید در جای خود بازی کنند ! , من فرد روراست و صمیمی با بازیکنان هستم و ترجیح میدهم با مشکلات بازیکنان مستقیم صحبت کنم چرا که بنظرم استعداد لازم برای حل مشکل را دارند.

ستین ادامه داد :

هر بار که یک سرمربی جدید وارد می شود بازیکنان احساس تازه گی جدیدی خواهند داشت , این تحرکی که امروز در تیم دیدم باید تا انتهای فصل حفظ شود , من مطمئن هستم که دیدگاهیم را میتوانم به بهترین شکل ممکن به بازیکنان منتقل کنم و بنظرم نه تنها از زمان والورده بلکه از زمان قبل تر هم بارسا میتواند بهتر باشد , چرا که اگر همه چی خوب بود نیازی به ورود من به تیم نبود ! , ما میتوانیم جزئیاتی کوچک که درباره هر مربی است را به تیم منتقل کنیم تا تیم بهبود ببخشیم.

او همچنین درباره بازی بارسا گفت :

ما ساعت های زیادی را به تحلیل تیم پرداخته ایم حتی زمانی که با آن ها روبه رو میشدیم ( بتیس - بارسلونا ) , بنظرم مواردی وجود دارد که میتواند بهتر شود و اینها با گذشت زمان درست خواهند شد , چرا که بارسا بهترین بازیکنان جهان را دارد و این باید برای خود بازیکناو باشگاه یک محرک خوب باشد.

این زیر بهش میگفتن پیرو خلف مکتب کرویف
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.